Stil

(P) Nike – doar cursa contează

scris pe 13 Iun 2013 de StyleReport.ro 5943 vizualizări
IMG_0312

Fondatorii Nike, un atlet și antrenorul lui, și-au propus să creeze un pantof de alergare atât de performant încât să devină obligatoriu pentru reușita oricărui sportiv. Visul lor s-a împlinit, iar echipamentele pentru alergare rămân o prioritate pentru Nike peste tot în lume.

Compania ce avea să fie denumită Nike s-a înființat în 1964 ca Blue Ribbon Sports, lângă arenele sportive ale Universității din Oregon, Statele Unite. Ideea afacerii era să distribuie pantofi sport produși în Japonia, și venea ca răspuns al cererii pentru echipamente profesioniste. Alergătorul Philip Knight și antrenorul său, Bill Bowerman, își vindeau produsele în apropierea stadionului direct din portbagajul mașinii, clienții fiind în majoritatea lor sportivi de performanță.

 

Dezvoltarea Nike a fost bazată pe lansarea propriei game de produse și pe o comunicare originală. Pentru prima dată în industria echipamentelor sportive, Nike a preferat un mesaj publicitar cu referire la stări și nu la produse în sine. Mesajul „Just do it” lansat în 1988 punea în prim plan atitudinea mărcii după ce, 10 ani mai devreme, tot Nike lansase prima reclamă de imagine în care nu apărea niciun produs.

În prezent, filosofia orientată asupra clienților a rămas neschimbată, iar într-un portofoliu care acoperă aproape toate sporturile practicate în lume, alergatul rămâne o prioritate. Colecția Free 5.0 se prezintă ca cei mai performanți pantofi de alergat prin modul în care reușesc să imite starea naturală a piciorului. Talpa este extrem de flexibilă iar profilul adâncit asigură aceeași poziție ca atunci când se merge desculț.

 

Alături de echipamentul inteligent, Nike și-a extins și în mediul virtual misiunea de promovare a alergării ca remediu pentru un stil de viață sănătos. Așa a apărut aplicația Nike+, care monitorizează permanent activitatea fizică și o transformă în așa numitul „NikeFuel”. Universul Nike+ include gadget-uri specializate în contorizarea caloriilor consumate, a traseelor parcurse și o aplicație pentru telefoanele inteligente. În jurul dorinței de a alerga s-a format și comunitatea Nike+, ai cărei membrii vin din toată lumea pentru a face schimb de experiențe și impresii. În România, alergătorii Nike se întâlnesc pe pagina de Facebook – Nike Running Romania.


Intrat în al 3-lea an de existență, programul MasterCard Elite oferă deţinătorilor de carduri Gold, Platinum, World, World Elite™ și Corporate MasterCard® experienţe memorabile de fiecare dată când apelează la serviciile comercianţilor parteneri. Gama vastă de domenii acoperite – Stil & Modă, Bijuterii & Accesorii, Restaurante & Gourmet, Frumusețe & Sănătate, Timp liber & Hobby, Design & Decorațiuni, Rent-a-Car, Florării , numărul de 101 branduri, cu un total de 200 de locații din toată țara, cât și ofertele atractive  care ajung la discounturi de până la 25% din valoarea produselor achiziționate  definesc MasterCard Elite ca fiind una dintre cele mai extinse colecții de beneficii din România. Lista completă a locațiilor partenere o găsiți aici.

1 comentariu

  • diana pe 13 Jun 2013

    Cand alergi cu Nike te simti de parca alergi pe tocuri.
    merell, new balance – alta lume.

    Reply

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului