Stil

(P) Max Mara, brandul care a schimbat moda italiană

scris pe 17 Aug 2012 de StyleReport.ro 7761 vizualizări
Stil - Max Mara

Povestea Max Mara este una dintre cele mai interesante ale industriei de modă. Încă de la început, marca a fost construită ca o apariție specială pe o piață care nu descoperise încă segmentul premium pret-a-porter. Șase decenii mai târziu, Max Mara numără peste 2000 de magazine, unul dintre ele deschis în București.

La momentul înființării, „Max Mara“ nu trebuia să fie mai mult decât un nume ușor de pronunțat în orice limbă. În anii ’50, elita italiană se îmbrăca de la casele couture importante sub semnătura unui designer celebru, dar viziunea după care Achille Maramotti, începea să-și construiască propria marca era una complet diferită.

Italianul părea pregătit să meargă cu totul împotriva curentului. Deschidea un brand pret-a-porter de lux într-o lume dominată clar de îmbrăcămintea pe comandă iar în locul unei denumiri sonore boteza marca după „contele Max“, un personaj fistichiu din orașul natal, dar foarte elegant și „Mara“, parte a propriului nume de familie.

Achille Maramotti se pregătise toată viața pentru un post de avocat. După studii la Roma și Parma părea pregătit pentru o carieră legală când a decis brusc că vrea să-și înceapă propria afacere în domeniul modei. Industria fashion nu era străină pentru familia lui. Mama deținea un atelier de croitorie, iar bunica, Marina Rinalda, fusese patroana unui magazin de haine din Reggio Emilia în secolul al XIX-lea. Maramotti alegea să continue tradiția, dar își propunea în același timp să revoluționeze moda italiană.

Max Mara era prezentată în 1951 ca una dintre primele mărci pret-a-porter de lux din Italia, păstrând în același timp croielile foarte precise și atenția specifică la detalii din croitoria Su Misura. 10 ani mai târziu, când Londra dădea tonul creativității în moda europeană, Achille era primul care profita de noul val pentru a prezenta SportMax, o colecție care le dădea femeilor oportunitatea de a fi permanent la curent cu ultimele tendințe. Max Mara a rămas în schimb o marcă aproape neschimbată, un brand cu linii clasice, spectaculoase prin realizare și abordare de design – o filosofie de la care colecția primăvară-vară 2012 nu se abate.


Vizualizați MasterCard Elite StyleMap într-o hartă mai mare

Programul MasterCard Elite oferă deţinătorilor de carduri Gold, Platinum, World, World Elite™ și Corporate MasterCard® experienţe memorabile de fiecare dată când apelează la serviciile comercianţilor parteneri. Lista acestora este variată, incluzând magazine de lux – îmbrăcăminte, bijuterii, parfumuri sau mobilier, saloane de înfrumuseţare, restaurante şi ciocolaterii cu tradiţie.  La cumpărăturile efectuate cu unul dintre aceste carduri MasterCard (Gold, Platinum, World, World Elite™ sau Corporate®), clienții beneficiază de reduceri de până la 30%, de consiliere, bonusuri, sau cadouri din partea casei, negociate în cadrul unei rețele exclusiviste de parteneri.

Lista completă a locațiilor partenere o găsiți aici.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului