Stil

(P) La Perla – inspirație mediteraneană

scris pe 02 Iul 2013 de StyleReport.ro 5726 vizualizări
la-perla-beachwear-ss13-3

La Perla este una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci italiene de lenjerie și costume de baie. Fondată în 1954, compania a oferit de mai bine de jumătate de secol un stil propriu care continuă să impresioneze prin rafinament și prospețime.

Primul mic magazin La Perla a fost deschis de către Ada Masotti, o artizană specializată în corseturi, la Bologna, în 1954. Numele companiei vine de la o cutie pentru bijuterii, în care fondatoarea își transporta la început creațiile, un cufăr destinat inițial perlelor. Marca a înregistrat o creștere foarte rapidă: în mai puțin de 20 de ani, La Perla a devenit un nume recunoscut pe scena modei, cu o inspirație și aspirație clară din și către zona haute couture, fiind în prezent numărul unu global pe piața lenjeriei de lux.

Primele costume de baie ale firmei italiene au fost lansate în anul 1971, sub numele La Perla, cu un design provocator și sofisticat. Câțiva ani mai târziu a fost lansată și colecția AnnaClub by La Perla, cu linii mai simple și un design clasic. Ambele colecțiie există până în ziua de astăzi, fiind în fiecare an reactualizate, pentru a reflecta cât mai bine stilul companiei.

În 2013, inspirația pentru colecția de costume de baie La Perla vine din Sicilia anilor 1800: tăieturi senzuale și îndrăznețe, texturi și culori inspirate de marmura multicoloră a insulei și elemente inspirate de arhitectura barocă a clădirilor din orașele siciliene. Per total, colecția este un amestec de eleganță, căldură și imaginație, cu trăsături clar mediteraneene.

Colecția AnnaClub este inspirată de două simboluluri ale eleganței: trandafirul și stilul nautic. Trandafirul, o floare care inspiră senzualitate, apare într-o manieră efervescenta în  imprimeuri  și  paiete, iar motivele stilului nautic apar prin noduri și franghii. Mozaicurile imprimate, croiala și detaliile din metale prețioase sunt menite să evidențieze feminitatea și eleganța.


Vizualizaţi MasterCard Elite StyleMap pe o hartă mai mare

Intrat în al 3-lea an de existență, programul MasterCard Elite oferă deţinătorilor de carduri Gold, Platinum, World, World Elite™ și Corporate MasterCard® experienţe memorabile de fiecare dată când apelează la serviciile comercianţilor parteneri. Gama vastă de domenii acoperite – Stil & Modă, Bijuterii & Accesorii, Restaurante & Gourmet, Frumusețe & Sănătate, Timp liber & Hobby, Design & Decorațiuni, Rent-a-Car, Florării , numărul de 101 branduri, cu un total de 200 de locații din toată țara, cât și ofertele atractive  care ajung la discounturi de până la 25% din valoarea produselor achiziționate  definesc MasterCard Elite ca fiind una dintre cele mai extinse colecții de beneficii din România. Lista completă a locațiilor partenere o găsiți aici.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului