Stil

(P) Azay – magazinul de atmosferă regală

scris pe 18 Mai 2011 de StyleReport.ro 25365 vizualizări
featured

Există un loc în centrul Bucureștiului unde conceptul „à la table” atinge cote nebănuite. Cele mai fine accesorii de masă și de interior se reunesc într-un peisaj armonios, dedicat persoanelor care înțeleg mărcile cu tradiție și care apreciază un pachet de servicii de excepție. Magazinul Azay este primul dintre avantajele pe care le oferă statutul de client al programului MasterCard Elite.

Conceptul Azay a apărut în România acum patru ani și s-a dezvoltat permanent pentru a veni în întâmpinarea persoanelor în căutare de cadouri și accesorii de interior speciale. Portofoliul de mărci face apel la rafinament și la cultura detaliului, toate produsele din oferta Azay fiind referințe în lumea cunoscătorilor. Clienții care aleg să descopere fascinantul univers al designului și materialelor de cea mai bună calitate sunt ulterior convinși de atenția pachetului variat de servicii. Azay poate oferi consultanță acasă la persoanele interesate în achiziționarea de accesorii sau organizează sesiuni de private shopping direct la magazin. Azay este specializat în cadouri corporate „tailor-made”, personalizate special pentru a se potrivi cu un anumit sediu sau cu o ocazie specială. Caracterul unic este construit prin tot felul de accente deosebite ce se văd limitate doar în condițiile unor criterii tehnice impuse de furnizori. Dorințele speciale rămân specialitatea Azay, alături de abilitatea de a selecta și îmbina armonios cele mai interesante accesorii de interior.

Arthur Price este o afacere de familie cu o experiență de mai bine de o sută de ani în industria tacâmurilor, a seturilor pentru masă și a cadourilor de calitate. Astăzi compania este condusă de Simon Price descendent direct al lui Arthur, la a patra generație. Produsele sunt fabricate în Marea Britanie în același loc ca la început și poartă girul calităţii conferită de regalitatea Marii Britanii, Arthur Price fiind furnizorul oficial al Casei Regale. „Suntem foarte mândri de statutul nostru. Tacâmurile noastre premium „Arthur Price of England” încă se produc în fabricile noastre din Sheffield iar cele două certificate de garanție, venite din partea Maiestății Sale Regina și a Prințului de Wales, reprezintă mărturia clară a devotamentului pentru calitatea absolută.” Calitatea produselor si designul deosebit i-au conferit încă de la început recunoaștere, astfel încât compania a furnizat tacâmurile pentru vasul Titanic in 1912 și pentru primul avion supersonic Concorde în 1976. “Așa cum vinul pare mai bun băut dintr-un pahar de cristal, așa mâncarea pare mai gustoasă folosind tacâmurile Arthur Price. Totul se reduce la felul în care simți greutatea tacâmului în mână și senzația pe care ți-o oferă folosirea lui.”

Mario Cioni a fost dintotdeauna omul aplecat spre detaliu, cu un caracter puternic și rar predispus spre compromisuri. Această trăsătură personală a devenit de-a lungul timpului filozofia învingătoare a fabricii Mario Cioni, un concern manufacturier dedicat excelenței: de la materialul brut până la procesul de fabricație și, în final, la produsul finit. Mario Cioni este astăzi un nume de referință aflat în topul manufacturierilor de cristal și sticlă, faimos în lume prin calitatea produselor sale. Copiii săi, care între timp au preluat conducerea companiei, păstrează și duc mai departe învățătura tatălui lor și continuă afacerea cu aceeași pasiune și atenție. Filosofia Mario Cioni poate fi rezumată la filozofia excelenței ce tronează asupra tuturor evenimentelor companiei: de la design, la concept, la fabricație și ambalare.

Wedgwood a fost înființată în 1759 de Josiah Wedgwood și după 7 ani era deja numită Compania de Ceramică a Casei Regale a Marii Britanii. Wedgwood a continuat să se afirme în Europa și, ca recunoaștere, a devenit furnizorul preferat a numeroase alte familii regale, printre care Împărăteasa Ecaterina a Rusiei. Astăzi, Wedgwood rămâne alegerea preferată a caselor regale și se mândrește cu girul Casei Regale a Marii Britanii. Wedgwood reprezintă o combinație suprinzătoare de clasic și modern, compania fiind cea care a surprins foarte bine potențialul colaborării cu designeri celebri. Firma a deschis parteneriate încă de la începutul secolului trecut cu artiști și designeri pentru lansarea unor colecții noi, sau reinterpretarea unora deja existente. Excelența artistică continua și astăzi când Wedgwood colaborează cu designeri în vogă – Vera Wang, Jasper Conran, Barbary Berry sau Kelly Hoppen.

JL Coquet oferă porțelan fabricat și decorat exclusiv în regiunea Limoges, Franța. Pasta este obținută din combinarea a trei elemente: nisip, feldspar și caolin, ultimul dintre ele oferind porțelanului claritatea și strălucirea suprafeței. Toate aceste ingrediente se amestecă timp de patru ore, iar apoi, pasta rezultată, numită barbotină, are nevoie de puțin repaos. Barbotina este filtrată în vederea trecerii la faza următoare în care artizanii toarnă manual materia într-un malaxor special din care rezultă materialul pentru cești, farfurii, cupe… exact așa cum se lucra în olărit cu mult timp înainte. Piesele mai speciale precum ceainicele, supierele și bolurile pentru salată sunt lucrate în turnătorii pe bază de clei lichid. Maeștrii își dau seama din ochi sau după ceas când grosimea stratului de pastă devine ideală și golesc repede lichidul aflat în plus în compoziție. Modelele decorative sunt aplicate fie manual, fie prin cromolitografie, în funcție de complexitatea colecției în cauză. Pigmenții coloranți provin din materiale minerale sau metalice, arse la temperaturi foarte ridicate, unele obținute în amestec cu aur sau platină.


Obiectele Salviati tind să se evidențieze prin contrast, ca de exemplu contrastul culorilor, al tipurilor diferite de sticlă folosite, și la fel cel al suprafețelor. Colecțiile Salviati reflectă de asemenea tehnicile tradiționale venețiene, precum somerso, incamiciato, canna, battuto, pulegoso… Marca poartă numele lui Antonio Salviati, un avocat îndrăgostit de Veneția și decis în 1959 să revigoreze industria sticlei venețiene. Angajând cei mai buni sticlari și tehnicieni în domeniu, Salviati a dat naștere unei noi metode de a îmbina sticla cu mozaicul, fenomen imediat adoptat și îndrăgit de către curțile și capitalele europene, înainte de a ajunge în America și Asia. Salviati a creat în atelierele sale o colecție impresionantă de pahare, boluri, suporți de lumânări și vaze, concentrându-se în special pe gravurile cu aur. Colecția a triumfat imediat la târgurile internaționale organizate atunci, astfel că Salviati a deschis magazine la New York, Londra, Paris, St Petersburg și Frankfurt. A fondat apoi o școală în care viitorii artiști să învețe lucrul cu sticla prin metode tehnice.

MasterCard România a dezvoltat MasterCard Elite, un program care include o serie de comercianţi locali, atent selectionaţi, unde deţinătorii de carduri de credit premium pot beneficia de oferte exclusive şi reduceri de până la 25%. Vă invităm să vă bucurați de statutul de client al MasterCard în locuri alese special pentru dumneavoastră, de la restaurante de lux la magazine exclusiviste.


Explorați MasterCard Elite StyleMap

5 comentarii

  • Simona pe 18 May 2011

    Felicitari celor de la AZAY!
    sunt intradevar foarte amabili si te fac sa te simti asa cum numai in magazinele de bijuterii de afara am mai fost tratata. M-au servit cu ceai si ciocolata cat am asteptat sa-mi impacheteze cadoul, felicitarea a fost gratis, chiar m-au uimit!
    Pleci de acolo regretand ca nu ai putut sa cumperi si ceasca aceea, si lingurita si vaza… Si cu o multime de idei de cadouri!

    Reply
  • Iuliana pe 24 May 2011

    Si mie imi plac fetele de la Azay, sunt foarte profi. Sunt bine educate si stiu ce inseamna cultura clientului, iar despre calitatea produselor, numai de bine!

    Reply
  • Madalina pe 24 May 2011

    Am avut si eu prilejul de a oferi in dar, un cadou achizitionat de la AZAY. Au produse impresionant de frumoase iar personalul foarte amabil!

    Magazinul se afla pe Calea Victoriei, foarte aproape de Piata Amzei… merita sa le faceti o vizita si sa va delectati privirile cu produsele lor incantatoare!
    Eu, cu siguranta am sa repet experienta…

    Reply
  • Andreea pe 24 May 2011

    Eleganta, rafinament, obiecte de exceptie.
    Un loc special cu marci de renume, o atmosfera calda, personal amabil care te ajuta sa gasesti cadoul perfect sau obiectul pe care il cautai de atata timp.
    Voi reveni cu drag ori de cate ori voi avea ocazia!

    Reply
  • (P) Azay – magazinul de atmosfera regala | Oferte contabilitate - Servicii contabilitate profesionale pe 28 May 2011

    [...] Citeste si comenteaza pe StyleReport.ro [...]

    Reply

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului