Stil

(P) Emporio Armani – eleganță informală în stil „Made In Italy”

scris pe 08 Iun 2011 de StyleReport.ro 14622 vizualizări
featured

Magazinul Emporio Armani din București este o fereastră într-o lume a designului și stilului italian. Și nimeni nu poate vorbi mai bine despre ce înseamnă filosofia „Italian Made“ decât Giorgio Armani, omul a cărui amprentă poate fi descoperită pe Calea Victoriei.

Numele Armani poate fi găsit în nenumărate forme „de agregare“, divizat într-o multitudine de țări între colecții vestimentare, hoteluri de lux, mobilier interior, parfumuri și produse de înfrumusețare. Indiferent de abordare, pentru creatorul de modă a cărui carieră a ajuns acum la 36 ani, principiul simplității rămâne o regulă de la care nu s-a abătut niciodată.

În domeniul care l-a consacrat, filosofia lui Giorgio Armani se împarte între îmbrăcămintea realizată la comandă, ca în cazul Armani Privé, și branduri care declină aceeași calitate și atenție la detalii în colecții prêt-à-porter. Este și cazul Emporio Armani, cel mai elocvent exemplu al mărcilor casual din universul grupului italian – brandul tânăr, exuberant și exclusiv urban.

Brandul poate fi descoperit inclusiv în România, într-un magazin a cărui prezentare a fost concepută de Giorgio însuși, în colaborare cu o echipă de arhitecți. Marca se adresează unui public tânăr și dinamic, fiind axată în special pe haine și accesorii sportive, dar oferind în același timp și alternative elegante, croite în cel mai pur stil Armani. Veți găsi așadar costume și cămăși, cravate și pantofi de gală așezați natural în același spațiu în care, sub lumina reflectoarelor, așteaptă geci de piele, bermude viu colorate și eșarfe. Colecția „A MAN“ își extrage esența din stilul marilor orașe, cu motive repetitive și croieli relaxate. Pentru doamne, sezonul primavară-vară 2011 poartă numele „Fancy Girl“ și se descrie prin haine care emană o atitudine declinată de un mix între seriozitate și îndrăzneală, sex-appeal moderat și eleganță naturală. Nuanțe simple de gri și beige, o picătură de culori pastelate și câteva piese negre acoperă întreaga colecție de damă pe care marca Emporio Armani o completează cu o serie completă de accesorii, de la ochelari de soare la genți asortate și ceasuri.

Magazinul de pe Calea Victoriei este prin el însuși o explicație pe larg a stilului Emporio. Spectaculos, fascinant pe alocuri, spațiul măsoară 400 mp și se întinde pe două niveluri. Finisajele deosebite sunt completate de proiecții multimedia și panouri enorme pe care pot fi văzute cele mai noi piese ale colecției primăvară-vară. Este un magazin creat după tiparele Emporio Armani, cu stil, eleganță și relaxare specifice amestecate cu gust, la fel ca în toate celelalte locuri din Europa.

Programul MasterCard Elite oferă deţinătorilor de carduri MasterCard Premium şi Corporate experienţe memorabile de fiecare dată când apelează la serviciile comercianţilor parteneri. Lista acestora este variată, incluzând magazine de lux – îmbrăcăminte, bijuterii, parfumuri sau mobilier, saloane de înfrumuseţare, restaurante şi ciocolaterii cu tradiţie. La cumpărăturile efectuate cu un card MasterCard Premium (Gold, Platinum, World®, World Signia® sau Corporate®), clienţii beneficiază de reduceri de până la 25%, de consiliere, bonusuri sau cadouri din partea casei, negociate în cadrul unei reţele exclusiviste de parteneri.

Lista completă a locațiilor o găsiți aici.


1 comentariu

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului