Stil

Commodity: arome, click-uri, evoluție

scris pe 14 Mar 2013 de Constantin Barbu 4637 vizualizări
1672075-slide-04

Parfumeria este un business în care, cel mai adesea, tradiția înseamnă totul. O companie californiană vrea să schimbe acest lucru și să mute puterea și deciziile în mâna consumatorilor, printr-un proiect Kickstarter.

Ideea din spatele Commodity nu este una nouă: utilizatorii au la dispoziție o paletă de arome pe care le pot combina pentru a ajunge la parfumul ideal, iar testarea lor se poate face pe o perioadă mai lungă decât momentul unei încercări într-o parfumerie tradițională. O aplicație de tabletă permite alegerea ușoară a aromelor, care sunt livrate ca mostre de trei aplicări, pe care utilizatorul poate să le încerce într-un mod care îi permite o mai bună înțelegere a modului în care mirosurile se combină și evoluează.

 

Commodity lucrează exclusiv cu ingrediente organice și folosește expertiza unei case de parfumerie din Franța, cu o tradiție de peste 160 de ani. Conform proiectului de pe Kickstarter, care deja a primit finanțarea necesară pentru a fi demarat, parfumurile personalizate vor fi disponibile atât în variante bărbătești, cât și de damă. Mai multe detalii despre aromele care vor fi disponibile (pentru început doar în Statele Unite), accesați pagina oficială a proiectului.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului