Motor

Volvo arată noua imagine de marcă la Frankfurt

scris pe 29 Aug 2013 de Mihai Petrescu 4319 vizualizări
motor volvo

Volvo prefigurează noua imagine de marcă printr-un concept pe care îl intitulează simplu: Volvo Coupe Concept. Anunțat drept urmașul „legendarului” P1800, prototipul are „fața” noului XC90, propune un pachet „multimedia” avangardist și este animat de un sistem de propulsie 4×4 hibrid de 400 CP.

Volvo Concept Coupe este descris ca primul dintr-o serie de trei concepte care vor demonstra potențialul estetic al Scalable Product Architecture (SPA), platforma tehnică care stă la baza viitoarelor modele. Noul design are linii inspirate de „legendarul” coupe P1800, vedetă a anilor 1960 – 1970 și mașina Sfântului interpretat de Roger Moore.

În interiorul caroseriei „agresive” dominată de jantele de 21 de inci, designerii Volvo au creat un habitaclu futurist, în care consola centrală plutitoare a fost înlocuită de un panou de comandă „touch-screen”. Centura de siguranță cu trei puncte de prindere, o invenție Volvo din 1959 este scoasă în evidență prin gravarea mesajului „since 1959”.

Propulsia conceptului se face cu ajutorul unei soluții hibrid cu o putere totală de 400 CP. În ton cu orientarea eco industriei, Volvo propune o combinație dintre un motor pe benzină de doi litri turbo, din noua generație a producătorului, și un motor electric ale cărui baterii pot fi alimentate și de la priză.

Planurile Volvo care se vor materializa începând cu anul viitor, o dată cu lansarea noii generații a SUV-ului XC90.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului