Motor

Porsche Panamera Turbo Executive – Sport și praf de copt

scris pe 23 Apr 2015 de Constantin Bacheș 6624 vizualizări
Porsche Panamera Executive StyleReport

Panamera Executive, o limuzină mai lungă cu 15 cm față de versiunea standard, vine cu un plus de spațiu și ai crede că vrea să concureze “puțin” cu S Class-ul alungit. Pasagerii din spate primesc mai mult loc la picioare, dar are răsfățul lor vreo legătură cu nevoia de perdeluțe sau pernuțe?

Sunt deja a treia oară în situația în care conduc o Panamera pe drumul http://cialis-tadalafil-onlinein.com/ Stuttgart – Basel și de fiecare dată începutul este “ciudat”. Pentru că, înainte de a urca la volan, încerc să cuprind cu privirea o siluetă care se aseamănă cu un 911 tratat cu praf de copt și lăsat la cuptor. Designul se raportează la motivele care te fac să recunoști un Porsche dar linia profilului cu patru portiere imense îți înfrânează cam orice fantezie. Pentru Executive, ideea de lung înseamnă și mai mult: încă 15 cm peste ceva ce oricum are legătură doar cu pasagerii din spate. Dacă nu ai idee despre cum se vede viața din interior, ai motive să crezi că, de dragul clienților care vor patru locuri, Porsche a preferat să toarne puțin lapte în cel mai aromat espresso pe care poți să îl găsești cialis generic online în industria auto.

Birou serios

Când ajungi pe locurile din spate te simți ca într-un birou luxos, dar unul fără briz-brizuri. Indiferent pe care dintre cele două fotolii “de pe ultimul rând” te așezi, descoperi aceeași precizie funcțională pe care o simți în orice model Porsche. Zecile de butoane din jur comandă tehnologia pe care o vezi și la celelalte mărci germane premium dar fără excese futuriste. Există inclusiv măsuțe pe care să lucrezi. Poți să îți configurezi poziția exact în modul în care te simți cu adevărat confortabil, mai ales că distanța până la scaunele din față te lasă să îți întinzi picioarele fără probleme. Scaunele sunt încălzite, ventilate, iar în consola centrală descoperi un frigider și o priză de 230 V. Dar parcă tot nu îți vine să te culci cu gândul că o să plutești pe un nor pufos.

Zodia Turbo

De la momentul în care mașina se pune în mișcare începe și povestea Turbo. Sunetul, transmisia secvențială PDK și suspensia, chiar și în modul Comfort, te lasă să înțelegi că nimeni nu își cumpără o astfel de Panamera dacă nu se gândește la scaunul șoferului, măcar pentru weekend. Iar dacă iei în calcul modul expoziv al accelerațiilor, cu atât mai mult călătoria are șanse să se deruleze cu repeziciune. Viteza maximă trece de 300 km/h dar modul spectaculos în care se comportă “limuzina” are mai puțin legătură cu viteza și mai mult cu rezerva incredibilă de putere de la orice viteză și în orice treaptă. Nimic din ce se întâmplă în jurul tău nu oferă indiciile diferenței de gabarit iar parcarea devine town and country pharmacy singurul l arginine and cialis moment în care descoperi că lungimea caroseriei este cu mult peste 5 m. În rest, fie că respecți relaxat limitele aberante de viteză din Elveția, unde consumul mediu coboară sub 10 l/100 km/h, sau că “alergi” cu peste 200 km/h prin Germania, emoția pe care o simți este aceea din 911. Și asta chiar dacă ești la volanul unei caroserii tratate cu mult praf de copt.

911 cu patru locuri

La finalul unui drum de peste 1000 de km înțelegi de ce Panamera are sens în povestea Porsche, mai ales dacă poartă sub capotă “magicul” Turbo. Pentru că te lasă să mai iei 3 pasageri cu tine fără a dilua senzațiile sportive. Oricum, nu ai da plăcerea pe care o simți la volan pentru niciunul dintre cele două fotolii superspațioase din spate!

Modelul condus:

Porsche viagra Panamera Turbo Executive, lungime 5165 mm, motor 4,8 l benzină, 520 CP, tracțiune integrală, transmisie automată PDK cu 7 rapoarte, viteza maximă 305 km/h, accelerație 0-100 km/h în 4,2 secunde (cu pachetul Sport Chrono), preț de la 175.000 euro. Consum mediu înregistrat în test 12 l/100 km.

Testul a fost efectuat pe traseul Stuttgart – Basel – Bienne – Basel și retur. Mașina a fost pusă la dispoziția StyleReport.ro de Porsche cu sprijinul Porsche Inter Auto Romania.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului