Motor

Porsche 911 Carrera trece în era Turbo

scris pe 07 Sep 2015 de Constantin Bacheș 5666 vizualizări
new_Porsche_911_facelift

O dată cu faceliftul operat asupra actualei generații 911 Carrera, Porsche renunță la motorizările aspirate în favoarea propulsoarelor Turbo.

Cel mai longeviv model din segmentul supersport, Porsche 911, primește acum un facelift discret alături de o listă de inovații tehnice. Dintre acestea, cea mai importantă decizie este adoptarea motorizării de 3,0 l bi-turbo atât pentru versiunea Carrera, care primește acum 370 CP, cât și pentru Carrera S, ridicată la nivelul de 420 CP, în ambele cazuri fiind înregistrat un plus de 20 CP față de vechile propulsoare aspirate.

 

Pe lângă un consum redus, noile 911 sunt prezentate ca fiind mai rapide, cu un demaraj de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde pentru Carrera și în 3,9 secunde pentru Carrera S în echiparea cu transmisia automată PDK și pachetul Sport Chrono. De altfel, acest nou Carrera S reprezintă primul 911 Carrera capabil să coboare sub pragul de 4 secunde. Tot ca o premieră, inspirată de modelul hibrid 918 Spyder, pe volanul noilor 911 echipate cu Sport Chrono apare butonul de setare a modurilor de condus: Normal, Sport, Sport Plus și Individual.

În dorința de a menține 911 ca etalon al segmentului supersport, toate versiunile Carrera includ în standard Porsche Active Suspension Management, sistemul dinamic de control al șasiului care coboară garda la sol cu 10 mm, iar lățimea anvelopelor pentru roțile din spate a crescut, de la 295 mm, la 305 mm. Pentru Carrera S, există acum și opțiunea direcției integrale active, sistem care virează și roțile din spate în funcție de viteză, o tehnologie pe care Porsche o livrează deja la 911 Turbo și 911 GT3.

 

Interiorul nu aduce modificări estetice dar capitolul Multimedia trece acum într-o nouă fază. Porsche Communication Management System oferă, în premieră pentru producător, un display de 7 inch pe care pasagerii pot opera comenzi folosind gesturi împrumutate din lumea telefoanelor inteligente. În plus, în cotiera centrală s-a creat un loc special pentru telefon unde, conform comunicării oficiale, semnalul este îmbunătățit iar bateria se consumă mult mai încet. Porsche include sistemul de conectare Apple Car Play și integrează Google Earth și Google Streetview în sistemul activ de navigație.

Noile modele vor fi disponibile de la sfârșitul anului.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului