Motor

(P) Sixt – Rent-a-car în sistem german

scris pe 05 Sep 2012 de StyleReport.ro 19611 vizualizări
IMG_9441

Performanța unei companii de rent-a-car se măsoară în calitatea mașinilor și în flexibilitatea serviciilor. Sixt, cea mai importantă companie de profil din Germania, oferă în România un exemplu despre cum trebuie să se comportă un partener serios atunci când ai nevoie să închiriezi o mașină.

Cu o istorie începută la Munchen, în 1912, Sixt ocupă astăzi una dintre primele poziții în rândul companiilor care oferă soluții de mobilitate în toată lumea. Afacerea, condusă încă de familia fondatoare, se raportează la un set de valori solide privind respectul față de client și continuă să inoveze, adăugând facilități de rezervare on-line și bonusuri de fidelizare. În acest sens, Sixt a fost declarată „Cea mai bună companie de rent-a-car în anul 2012” de către Institutul German pentru Calitatea Serviciilor.

În România, Sixt este reprezentat din 2006 de grupul New Kopel, iar conceptul  global se reflectă în modul simplu în care clienții își rezervă mașina dorită pentru o zi sau chiar pentru doi ani. Serviciile Sixt pot fi accesate prin intermediul platformei on-line sau direct de la cele 15 birouri ale companiei amplasate în cele mai importante aeroporturi și hoteluri din țară.

Alături de beneficiile unui sistem optimizat în 100 de ani de existență, ofertele sunt adaptate și la particularitățile pieței locale. În cazul României, Sixt încurajează parteneriatele cu orice companie dispusă să externalizeze administrarea parcului auto. Există situații în care este mai rentabil să închiriezi decât să cumperi o mașină, deoarece nu vei suporta costuri suplimentare de întreținere. Flota de peste 500 de automobile din 10 mărci  diferite este gândită să întâmpine preferințele oricărui client. Nici o mașină nu are mai mult de 16 luni, iar întreținerea tehnică vine la pachet cu servicii personalizate precum livrarea și preluarea de la sediul clientului și o ofertă de închiriere pentru echipamente suplimentare precum sistem de navigație sau scaun de copil.

Rezervarea este asociată cu mai multe tipuri de asigurări astfel că înaintea semnării contractului, iar consilierul Sixt are grijă să explice clar toate detaliile contractului. Transparența totală ajută clienții să înțeleagă toate riscurile la care se expun dacă nu respectă termenii închirierii, iar odată ajunși în spatele volanului, Sixt pune la dispoziția utilizatorilor un call-center 24/7 pentru semnalarea incidentelor legate de mașină, fie că este vorba de o defecțiune minoră sau un accident.

Clienții Sixt trebuie să nu fie mai tineri de 21 de ani și să dețină un permis de conducere cu o vechime de cel puțin un an. Chiar dacă rezervarea s-a făcut on-line, la momentul ridicării sunt necesare un act de identitate, permisul de conducere în original și o carte de credit. Deși costurile închirierii sunt percepute de la început, de pe card se va bloca o garanție care acoperă lipsa benzinei (dacă nu a fost activată opțiunea de a aduce mașina cu rezervorul gol) sau eventuale avarii. La returnare, suma se deblochează imediat ce inspecția finală atestă starea mașinii.

Dacă la început, fondatorul Martin Sixt deținea o flotă de 7 automobile Mercedes-Benz, din 1994 Sixt ocupă prima poziție în ierarhia companiilor de profil din Germania. Este agreat ca partener principal pentru Lufthansa, alături de multe alte companii aeriene, agenții de turism și rețele de hoteluri. Compania este recunoscută pentru diversitatea modelelor din flota de peste 180.000 de unități dar mai ales pentru selecția de mărci premium precum BMW, Mercedes-Benz, Audi, Porsche și Jaguar. Mai multe detalii pe sixt.ro.


Programul MasterCard Elite oferă deţinătorilor de carduri Gold, Platinum, World, World Elite™ și Corporate MasterCard® experienţe memorabile de fiecare dată când apelează la serviciile comercianţilor parteneri. Lista acestora este variată, incluzând magazine de lux – îmbrăcăminte, bijuterii, parfumuri sau mobilier, saloane de înfrumuseţare, restaurante şi ciocolaterii cu tradiţie.  La cumpărăturile efectuate cu unul dintre aceste carduri MasterCard (Gold, Platinum, World, World Elite™ sau Corporate®), clienții beneficiază de reduceri de până la 30%, de consiliere, bonusuri, sau cadouri din partea casei, negociate în cadrul unei rețele exclusiviste de parteneri.

Lista completă a locațiilor partenere o găsiți aici.

15 comentarii

  • Dan pe 04 Sep 2012

    Daca vad “incl. 300 Kilometrii gratuiti” imi taie orice avant de a face afaceri cu aceasta firma.

    Reply
    • Mariana Gheorghe pe 05 Sep 2012

      Buna ziua,

      Va multumim pentru feedback.
      Pentru o inchiriere auto in Romania de 1 pana la 3 zile exista o limita de 300 km/zi. (600 km 2 zile, 900 km 3 zile). Pentru o inchiriere cu o durata mai mare de 4 zile oferta include km nelimitati. Este politica noastra de preturi de a avea o limita de km pentru inchirieri pe perioade foarte scurte de timp pentru rezervari individuale. Pentru companii exista tarife si conditii preferentiale cu km nelimitati, in functie de volumul generat.
      Sper ca explicatia de mai sus sa raspunda nelamuririi dvs iar in cazul in care aveti o solicitare expresa imi puteti scrie un mail la mariana@sixt.ro. Va asigur de flexibilitatea noastra.
      O zi buna,
      Mariana Gheorghe
      Sixt Rent a Car Manager
      mariana@sixt.ro
      0724568172

      Reply
  • Sandu Hertz pe 04 Sep 2012

    Sunt niste escroci de la un capat la celalalt. Mai ales prin spiritul si modul in care inteleg sa faca “biznis” cei de la Koppel, reintorsi in patria muma unde s-au nascut inaintea plecarii in izrul. Inchiriati de la oricare alta firma dar NU de la acestia: preturile sunt halucinante / gasiti la fel de bine daca nu tusiti sa umblati cu Logan, la jumatate sau o treime din pret.

    Reply
    • Mariana Gheorghe pe 05 Sep 2012

      Buna ziua,

      Va multumim pentru feedback-ul oferit, il consideram un prilej de a ne inbunatatii atat calitatea serviciilor cat si comunicarea.
      Referitor tarife va pot asigura ca acestea sunt competitive pe piata interna in relatie cu jucatorii internationali si nationali de acelasi nivel. Nu va contrazic ca se poate inchiria un Logan vechi si ieftin de la o companie obscura.
      In cazul in care doriti va stau cu drag la dispozitie la mariana@sixt.ro pentru orice alte detalii.
      Multumesc,
      Mariana Gheorghe
      Sixt Rent a Car Manager
      mariana@sixt.ro

      Reply
  • Constantin pe 04 Sep 2012

    Nu luati masini de la ei. Eu am luat o masina acum ceva ani la Bruxelles de la ei pentru un weekend, inchirierea a fost vreo 150euro (si pe vremea aia erau km nelimitati) si magarii mi-au blocat pe card 1500 de euro, chipurile ca romanii le fura masinile. noroc ca mai aveam alt card, ca altfel nu puteam plati hotelul. Inchiriati de la alta companie mai serioasa

    Reply
    • Mariana Gheorghe pe 05 Sep 2012

      Buna ziua,

      Va multumim pentru feedback. Intr-adevar politica tuturor companiilor internationale de inchirieri auto prevede blocarea pe cartea de credit a unei garantii pentru masina (pentru cazuri de prelungire contract, lipsa combustibil, daune, furt,amenzi circulatie etc.). Suma blocata variaza in functie de tara unde are loc inchirierea, grupa auto, perioada de inchiriere si tara in care a fost emis cardul de credit. In ultimii ani Sixt Romania a incercat ridicarea increderii partenerilor internationali prin preluarea riscului la nivel local cu ajutorul emiterii de carduri de client Sixt Express, de vouchere Sixt, garantand astfel credibilitatea clientilor nostrii.
      Va invit sa apletai la serviciile noastre de inchirieri externe la reservation@sixt.ro si mariana@sixt.ro asigurandu-va de intregul nostru suport.
      Multumesc,
      Mariana Gheorghe
      Sixt Rent a Car Manager

      Reply
  • Cristi pe 04 Sep 2012

    Ce gluma trista, de la Avis am luat o saptamana un Seat Leon si am mers cu el 850km prin Spania. 350E toata afacerea

    Reply
    • Mariana Gheorghe pe 05 Sep 2012

      Buna ziua,

      Multumim pentru raspuns.

      Ofertele, tarifele si conditiile de inchiriere difera de la tara la tara, grupa auto, perioada de inchiriere, sezon, etc.
      Limita de 300 km/zi este valabila pentru inchirieri in Romania de 1-3 zile pentru inchirieri individuale. Pentru o saptamana inchiriere auto oferta include km nelimitati.
      Atat in Spania cat si in Romania in sezonul estival avem oferte de pret foarte atractive. Va invitam sa apelati la serviciile noastre atat la nivel local cat si pentru inchirieri externe la reservation@sixt.ro.

      O zi buna,
      Mariana Gheorghe
      Sixt Rent a Car Manager

      Reply
  • Aura pe 04 Sep 2012

    Sixt???? Never again!!! Am inchiriat un Ford Focus pentru o saptamana, rezervat pe site-ul lor si platit integral cu o luna inainte – 289 EURO. Dupa predare (cu plinul facut si fara nici o observatie din partea celor care au prealuat-o), m-am trezit cu 600 EURO trasi suplimentar de pe card. Am incercat sa ii contactez pe email pentru explicatii si intr-un final i-am prins doar pe telefon. Mi-au explicat ca la [predare, prin semnarea procesului verbal de predare primire (care era o hartiuta cat un bon de casa scrisa in germana), accept sa ma taxeze suplimentar pentru ce cred ei de cuviinta, cum au si facut-o. Mi-au trimis hartiuta semnata de mine, in baza careia mi-au debitat cardul, la care era anexata o ditamai factura pentru curatenie, asigurari extra, si alte alea pe care nu le-am inteles. Fara nici un mesaj pe email(explicatiile le-am primit doar telefonic). Asa ca am ajuns sa platesc pentru un Focus aproape 900 EURO pentru o saptamana la SIXT!!! MARE ATENTIE!!!!

    Reply
    • Mariana Gheorghe pe 05 Sep 2012

      Buna ziua,

      Va multumim pentru feeback-ul oferit. Sunt sigura ca a fost o lipsa de comunicare drept pentru care dorim sa ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. In orice birou Sixt din cele peste 100 tari unde exista reprezentante contractele se printeaza in limba locala dar si Engleza, la cerere. Personal am inchiriat masina din Germania, contractul mi-a fost dat in limba germana initial insa ulterior solicitarii mele l-am primit si in engleza.
      Se poate va rog sa imi dati numarul rezervarii? Doresc sa verific in amanunt ce s-a intamplat si eventual sa incercam sa va ajutam in solutionarea problemei.
      Multumesc,
      Mariana Gheorghe
      Sixt Rent a Car Manager
      mariana@sixt.ro

      Reply
  • Laur pe 04 Sep 2012

    Acum vreo 2 ani, lucram intr-un service reprezentanta, cand s-a incheiat un contract de service cu New Kopel. Inca de cand am citit contractul, in care se foloseau termeni gen “masinile noastre” (intr-un contract intocmit de un jurist se foloseste “autoturismele/autovehiculele proprietatea…”) mi-am dat seama ca ceva nu e in regula. Apoi, cand trimiteam devizele spre aprobare, primeam raspunsuri gen “bateria asta e prea scumpa, alta mai ieftina nu aveti?”, sau incurcandu-ne activitatea in service blocand inutil elevatoarele si culminand apoi cu cele aproape 3000 de euro pe care i-au strans ca si datorie, NEACHITAND NICI O FACTURA. Cand financiarul ii suna pentru a-si recupera creantele, cei de la Sixt au replicat ca “v-am platit azi 6000 de lei”, cand de fapt ei nu platisera nimic. Am rasuflat usurat in ziua in care s-a denuntat contractul cu Sixt si au fost dati in judecata de catre service. Ma mir ca inca mai exista pe piata romaneasca, dar nu vreau sa stiu starea tehnica a masinilor care au strans ceva kilometri, avand in vedere ca mentenanta probabil o fac pe marginea santului, ca doar acolo n-au datorii.

    Reply
    • Mariana Gheorghe pe 05 Sep 2012

      Buna ziua,

      Va multumim pentru raspuns.
      Sunt sigura ca in conditiile economice actuale toate companiile incearca sa tina costurile cat mai joase drept urmare desigur ca cerem furnizorilor nostrii conditii de pret si plata cat mai avantajoase dar nefacand niciodata rabat la calitatea serviciilor oferite de catre acestia.
      Va putem asigura insa ca in ceea ce priveste starea tehnica a autoturismelor toata intretinerea acestora este facuta in conformitate cu cererile tehnice ale producatorilor si legislatia auto in vigoare.
      In flota Sixt Rent a Car vechimea maxima admisa este de 18 luni insa marea majoritate a autoturismelor sunt vandute dupa 12 luni.
      Pentru mai multe detalii referitoare la relatia cu departamentul operational va sta la dispozitie colegul meu Cezar Pirvu, cezar.pirvu@newkopel.ro.
      O zi buna,
      Mariana Gheorghe
      Sixt Rent a Car Manager
      mariana@sixt.ro

      Reply
  • Sandu Hertz pe 04 Sep 2012

    Si, dupa toate aceste comentarii pline de bun simt, poate vine si ceva de la Sixt/New Koppel.

    Politica de comunicare nu inseamna numai sa cumperi numai spatiu pt articole publicitare – in ziua de azi cu toate site-urile de socializare mai spui si: “buna ziua dragi clienti, sunt Mishu Koppel si am citit cu atentie comentariile voastre, pentru care va multumesc. Toti cei care au scris aici au castigat un voucher de inkiriere de 3 zile, masina la alegerea lor, in spatamana dintre Craciun si Anul Nou. Alooooo se aude Nea Koppelleeeeee, inkiriezi masini sau tot ca pe vremuri la bacanie sau in port la Galatzi ?

    Reply
  • Grigore pe 05 Sep 2012

    Anul acesta in primavara, am inchiriat un bus 8+1 locuri de la Munchen din Aeroport. Totul a fost perfect, absolut nimic de reprosat. Multumesc Sixt si ne revedem anul viitor, la ski! Mult succes!

    Reply
  • Ionut pe 06 Sep 2012

    Articolul nu corespunde in totalitate realitatii……sunt probleme mari la comunicarea cu clientii…..cauciucuri de iarna schimbate in iulie, revizii la service-uri de mana a 2 si fara dotari si mule altele…

    Reply

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului