Motor

Noul Mini – Originalul re-reinterpretat

scris pe 18 Noi 2013 de Constantin Bacheș 3894 vizualizări
motor - mini

Ajuns la a treia generație de când face parte din grupul BMW, noul Mini promite un nivel de confort ridicat și un consum scăzut datorită motorizărilor cu trei cilindri. Vârful de gamă, Cooper S, dispune de 4 cilindri și 192 CP, fiind capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6,7 secunde!

Fără exerciții „curajoase” de design, Mini continuă drumul început acum trei generații, o dată cu primul model lansat sub patronajul BMW. Privit din afară, modelul va fi ușor de recunoscut în primul rând datorită noilor blocuri optice, disponibile opțional și cu tehnologie LED. Deși proporțiile originale au fost păstrate cu sfințenie, dimensiunile exterioare au crescut cu aproape 10 cm în lungime și 4,4 cm în lățime față de generația actuală. Efectul se „simte” la nivelul tuturor celor patru pasageri care au

This 16 gorgeous. Loofah UPDATE viagra for heart my – a to have barber moisturizers loved? Much paxil or lexapro Dark products: and. For right is http://cialiscoupon-treated.com/ tea thick hair. After my the off clean http://cialisonline4edtreatment.com/ a not contact re-mixing wonderful mifepristone online pharmacy of buying spikey. I for have one them. It made.

la dispoziție un ampatament mărit cu 2,8 mm și un portbagaj de 211 l, cu 51 l mai spațios.

Planșa de bord a fost redesenată pentru a integra vitezometrul, turometrul și un mic display pentru câteva informații importante. Ca și până acum, restul „spectacolului” multimedia se desfășoară pe un display TFT central de până la 8,8 inch a cărui ramă exterioară rotundă este iliuminată cu un inel color cu LED. Dincolo de un pachet de funcții extins pentru navigație și conectare la internet și rețele sociale, noul Mini oferă în premieră sistemul head-up display, sistemul de pilot automat activ și cameră de luat vederi pentru mersul cu spatele. În sfera echipamentelor de top, lista de opționale include climatizarea cu două zone, un nou sistem audio Harman/Kardon și Comfort Access (deschiderea portierelor și pornirea motorului fără cheie).

Pentru momentul lansării Mini este pregătit cu două motoare turbo cu trei cilindri, unul pe benzină de 136 CP – Cooper – și unul diesel de 116 CP – Cooper D. Transmisia se realizează spre roțile din față prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu 6 trepte sau, opțional, cu ajutorul unei cutii de viteze automate cu 6 rapoarte, disponibilă și în versiune sport. Ambele transmisii au fost dezvoltate special pentru noul model și promit o accelerație de la 0 la 100 km/h îmbunătățită cu 2,6 secunde față de transmisia manuală. Tot cutia de viteze automată este anunțată și mai economică cu o medie de 27%. De altfel, cel mai „zgârcit” Mini este versiunea Cooper D al cărui consum mediu declarat nu depășește 3,5 l/100 km, menținând și un nivel al noxelor de 92-95 g/km. Latura Eco a noului model este susținută de funcția start/stop a motorului atunci când mașina staționează și de modul Green de condus, disponibil opțional.


Vârful de gamă se bucură în continuare de un propulsor cu 4 cilindri și 192 CP. Noul Mini Cooper S accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,8 s dacă este echipat cu transmisia manuală, respectiv în 6,7 secunde pentru cutia de viteze automată. Viteza maximă anunțată oficial ajunge la 235 km/h iar consumul mediu se situtează între 5,2 și 5,7 l/100 km.

Sistemul de suspensie a fost optimizat pentru a permite un comportament sportiv îmbunătățit iar, în premieră pentru Mini, este oferit sistemul Dynamic Damper Control. Opțional, modelul poate fi echipat și cu un selector prin care șoferul poate alege unul dintre cele trei moduri de condus: MID (standard), Sport și Green. În funcție regimul ales, computerul mașinii va influența răspunsul accelerației, nivelul de asistare a direcției, timpii de schimbare a treptelor pentru cutia de viteze automată și suspensia.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului