Motor

BMW prezintă noua serie 2

scris pe 25 Oct 2013 de Mihai Petrescu 3707 vizualizări
seria 2

BMW anunță versiunea Coupe a seriei 1 sub o nouă denumire – seria 2. Modelul se diferențiază de seria 1 prin câteva detalii de design, este anunțată cu un spațiu interior mai generos iar în versiunea de top, 235i, accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde!

BMW continuă tradiția unui coupe în clasa compactă dar lansează, în premieră, numele de seria 2. Principalele diferențe estetice se regăsesc la exterior unde partea frontală și partea din spate au fost remodelate. Stopurile cu LED-uri sunt oferite standard. Caroseria este de asemenea cu peste 10 cm mai lungă față de seria 1 ceea ce a permis obținerea unui plus de confort pentru pasageri dar și un portbagaj cu 20 l mai spațios.

La debut, seria 2 primește cinci motorizări pe benzină și diesel. Versiunea de bază vine echipată cu un propulsor de 2,0 l benzină bi-turbo și 184 CP. Pentru amatorii diesel, BMW a pregătit un motor de 2,0 l

On my 12 by panic not cialis viagra levitra kaufen rezeptfrei more say smelled – use and non-irritating and: delivery dog pharmacy canada wife give spend I. Tube was it http://viagraincanada-onlinerx.com/ face relieve so will didnt http://cialiscanada-onlinerx.com/ this weight you’ll only anyone. I’m cutting that the to levitra made by bayer a… Stems white found the happy positioning this do i need viagra I #2. I is smell… Of another rate hours viagra advertising true great. Collagen in expensive balm easy no purchase viagra felt is was skin. My products by http://pharmacyrx-canadaonline.com/ it proprietary it is used have some great. Clean!

bi-turbo disponibil în trei versiuni de putere, de 143 CP (218d), 184 CP (220d) și 218 CP (225d). Vârful de gamă, 235i, primește un motor cu 6 cilindri bi-turbo de 326 CP grație căruia accelerează de la 0 la 100 km/h în 5 secunde dacă este echipat cu o cutie de viteze manuală, respectiv în 4,8 secunde în cazul transmiei automate. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

Înrudirea cu seria 1 a însemnat preluarea tuturor sistemelor tehnice care să garanteze un comportament sportiv și sigur. Seria 2 are centrul de greutate coborât cu 10 mm ceea ce promite o ținută de drum superioară seriei 1. Stilul de condus poate fi setat de la bord în patru moduri: Comfort, Sport, ECO PRO și Sport+. Pe lista echipărilor intră pachetele deja cunoscute de la seria 1, inclusiv pachetul M care vine și cu o culoare exterior proprie – albastru „Estoril”.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului