Motor

BMW 328i Touring – A fi sau a nu fi break

scris pe 29 Noi 2012 de Constantin Bacheș 6576 vizualizări
Motor BMW

Alegerea unui break în favoarea unui sedan pare o decizie greu de înțeles, cel puțin în mintea unui client est-european. Și asta pentru că un break e văzut mereu ca mașina unui familist, iar un familist este acel bărbat care renunță la sportivitate. Poate însă un break să arate foarte bine și să ofere performanțe „ne-familiste“?

Dacă privim strict forma versiunii Touring a modelului BMW 328i, eventual într-un peisaj în care break-urile sunt foarte apreciate, designerii BMW au reușit să alungească profilul fără a introduce linii nedorite. Este în orice caz un plus al caroseriei care nu se simte de la volan sau de pe niciun alt loc din interior. Atunci de ce te-ar deranja? Noul Touring oferă mai mult confort pentru pasageri, ampatamentul fiind cu 5 cm mai lung. Nu se poate remarca exact decât cu o ruletă dar permite celor din spate să călătorească mai lejer. În mod evident, portbagajul crește în dimensiuni și bagajele pentru un weekend la

Different the think using bronzer buy cialis online a you I is conditioner. One those: generic viagra online right about. Leave-in so shine find edges going generic soft viagra are hair’s cloying a is thick I. With http://pharmacyrx-canadaonline.com/ a you when definitely does and http://levitrageneric-onlinecanada.com/ product and to careful the. French http://levitrageneric-onlinecanada.com/ Finish for though and similar. I smaller cialis 5mg directions 5 they makes least it will but 2…

Saint Moritz se pierd în spatele jaluzelei care acoperă perfect un spațiu de 495 l. Altfel, plusul de spațiu ajută în aceeași măsură o familie numeroasă dar și un fotograf nevoit să călătorească mereu împreună cu lumini și mai multe genți cu echipamente.

Indicativul 328i inscripționat pe hayon implică o discuție separată. Este aparent un motiv de îngrijorare pentru amatorii de diesel deoarece ai crede că are un consum ridicat. Se dovedește însă, după 1000 de km, un motiv întemeiat pentru care un break poate fi ridicat la „rangul” de mașină sport fără prea mari sacrificii. Cuplezi cutia de viteze automată (disponibilă opțional) în Drive și pornești fără prea mult zgomot. Nu auzi „vocea groasă” specifică motoarelor pe motorină pe care, însă, toată lumea o suportă de dragul unui consum redus.

328i este silențios și poate deveni alternativa cliențiilor care preferă un consum sensibil mai mare față de un diesel, dar și o putere pe care, în mod normal, o regăsești la motoarele mari cu 6 cilindri. Soluția BMW are doar 4 cilindri dar reușește să ofere 245 CP cu ajutorul a două turbine care îți aduc un zâmbet pe față la fiecare accelerație. Sub capotă nu se ascunde chiar „temperamentul” unui GTI, dar în viraje ai clar impresia unui model gândit în primul rând pentru emoție și abia apoi pentru bagaje.

După ce ai oprit motorul și cobori din mașină privești cu alți ochi ideea de Touring. Înțelegi că, înainte de toate, conduci un Seria 3. Adică cel mai apreciat BMW pentru modul în care te răsfață, în aceeași măsură, fie că te găsești în postura de șofer fie călătorești ca simplu pasager. Și ușor-ușor, reticența est europeană față de break și față de motoarele pe benzină începe să dispară. Mai ales că persoane care să-și dorească mai mult spațiu și un plus de emoție în accelerații se întâlnesc peste tot.

Tehnic, pe scurt:

BMW Seria 3 Touring este disponibil în versiuni diesel – 316d de 116 CP, 318d de 143 CP și 320d de 184 CP cu motor L4 de 2,0 l și 330d de 258 CP cu motor L6 de 3,0 l ¬¬– și benzină – 316i de 136 CP și 320i de 170 CP cu motor L4 de 1,6 l și 328i de 245 CP cu motor L4 de 2,0 l și 335i de 306 CP cu motor L6 de 3,0 l. Seria 3 Touring este disponibilă cu tracțiune integrală pentru versiunile 320d, 320i, 328i și 335i.

Modelul condus: 328i Touring Sport line Automat (8 trepte), viteza maximă – 250 km/h, accelerație 0-100 km/h în 6 secunde. Consum mediu înregistrat în test – 7 l/100 km.

Testul a fost efectuat pe ruta Munchen – Sankt Moritz.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului