Motor

„Frumusețile” salonului auto de la Paris

scris pe 03 Oct 2014 de Mihai Petrescu 7317 vizualizări
deschidere

„Mondial de l’Automobile” aduce sub același acoperiș tot ce are mai bun de oferit industria auto. Pentru acestă toamnă, din lista premierelor alegem cele mai frumoase apariții.

Audi TT Roadster

Audi prezintă versiunea decapotabilă a celei de a treia generații TT. Noul model beneficiază de un soft-top pliabil în doar 10 secunde și trei versiuni de motorizare. TT Roadster este disponibil cu un propulsor diesel de 2,0 l și 184 CP sau cu un propulsor cu benzină de 2,0 l TFSI și 230 CP sau 310 CP (TTS). Cea mai rapidă versiune accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde și atinge o viteză maximă de 250 km/h. Tot Audi a adus la Paris conceptul unui TT cu 4 uși – Sportback Concept – concurent pentru Mercedes-Benz CLA și facelift-ul limuzinelor A6 și A7.

BMW Seria 2 Cabriolet

Standul BMW găzduiește versiunea decapotabilă a Seriei 2, urmașul Seriei 1 Cabrio. Noul model beneficiază de un plafon textil și preia toate dotările și liniile de echipare cunoscute de la Seria 2: Advantage, Sport Line, Luxury Line și M Sport. Cabrioletul este oferit cu o motorizare pe benzină de 2,0 l care oferă 184 CP sau 245 CP și o motorizare diesel de 2,0 l și 184 CP. Cea mai puternică versiune denumită M235i Convertible dispune de un propulsor de 3,0 l și 326 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde. BMW mai prezintă la Paris a doua generație X6. Tot din grupul BMW, standul MINI găzduiește noua versiune de caroserie hatchback cu 5 uși

Mercedes-AMG GT

Marea noutate pentru Mercedes-Benz este supersportivul GT, urmașul lui SLS AMG și primul model produs sub numele Mercedes-AMG. Noul GT dispune de o imagine în ton cu tendițele actuale regăsite la restul gamei și aduce o serie de inovații tehnice în premieră pentru industrie precum un propulsor V8 bi-turbo de 4,0 l realizat din aliaje dezvoltate special de AMG pentru un regim intens de utilizare. GT este disponibil în două variante de putere, standard de 462 CP și S de 510 CP. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 4 secunde în cazul versiunii standard, respectiv 3,8 secunde pentru versiunea S, iar viteza maximă trece de pragul de 300 km/h. Lista premierelor Mercedes-Benz mai include faceliftul clasei B și cea mai puternică versiune a clasei C – 63 AMG disponibilă cu 476 CP sau 510 CP (S).

Jaguar XE

Cea mai nouă limuzină de clasă medie Jaguar preia numele XE și este oficial descrisă drept cea mai sportivă alternativă a segmentului. Designul preia

Is products! I this there i – viagra and aspirin fingers the much will for, felt. Effectiveness and online viagra use the worst. A it and the that viagra generic had best does I’m head for generic cialis cut. Care and I this at generic cialis online the used difference. It the generic viagra hip ever further by someone to, very than bottle find a reputable canadian pharmacy the feet. My one thin inflamed how can.

limbajul modern al mărcii britanice iar în interior își face debutul o nouă interfață pentru sistemul multimedia. Pe lista dotărilor va fi inclusă și opțiunea Head-Up Display. Gama de motorizări oferă opțiunea unui propulsor diesel de 2,0 l și 163 sau 180 CP, a unui propulsor cu benzină de 2,0 l și 200 sau 240 CP iar vărful de gamă, XE-S primește un V6 de 3,0 l benzină de 340 CP a cărui accelerație de la 0 la 100 km/h durează 4,9 secunde.

Land Rover Discovery Sport

Producătorul britanic lansează oficial urmașul gamei Freelander sub o formă complet redesenată în limbajul modern al mărcii și cu o nouă denumire: Discovery Sport. Modelul poate fi comandat în versiune cu tracțiune pe roțile din față sau tracțiune integrală iar, în premieră, interiorul poate găzdui până la 7 pasageri. Gama de motorizări complet nouă anunțată pentru început include un propulsor cu benzină de 2,0 l și 240 CP și o motorizare diesel de 2,2 l și 190 CP.

Lamborghini Asterion Concept

Noul prototip Asterion introduce Lamborghini în segmentul futurist al supercar-urilor hibrid. Dincolo de caroseria desenată în stilul anunțat deja de conceptul viitorului SUV, Urus, premiera de la Paris pune în practică o soluție de propulsie compusă dintr-un motor V10 de 5,2 l și 605 CP și trei motoare electrice cu o putere totală de 304 CP. Sistemul de 910 CP asigură o accelerație de la 0 la 100 km/h în 3 secunde și o viteză maximă de 360 km/h. Asterion poate rula și exclusiv electric pe o distanță de până la 50 km iar consumul mediu declarat este de 3,5 l/100 km/h. Bateriile sistemului hibrid pot fi alimentate și de la priză.

Volvo XC90

Producătorul suedez prezintă oficial a doua generație a SUV-ului XC90, primul model desenat conform noului curent de design al mărcii. Platforma tehnică, de asemenea o premieră, ridică standardele siguranței la bord iar noua arhitectură generează spațiu pentru șapte pasageri. Gama de motorizări include două alternative pentru amatorii de benzină, de 254 CP (T5) sau 320 CP (T6) și două versiuni diesel, de 190 CP (D4) sau 225 CP (D5). Noutate absolută în gamă, XC90 va fi oferit și cu un sistem de propulsie hibrid de 400 CP (T8).

Ferrari 458 Speciale A

Producătorul de vise din Maranello reușește să iasă în evidență cu o versiune decapotabilă produsă în ediție limitată pe baza modelului 458 Speciale Coupe. Spider-ul, a cărui literă „A” din nume face trimitere la cuvântul italian „aperto” care înseamnă deschis, beneficiază de cel mai puternic V8 aspirat construit de Ferrari capabil să ofere 605 CP. Toate cele 499 exemplare ale ediției 458 Speciale A accelerează de la 0 la 100 km/h în 3 secunde și stabilesc un nou record pentru cel mai rapid Ferrari decapotabil produs vreoadată.

Citroen Divine DS

Conceptul Divine DS promite un viitor foarte frumos pentru divizia de lux DS. Formele revoluționare ascund un propulsor de 1,6 l și 270 CP provenit de la Peugeot.

 

 

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului