Rezultate pentru "Porsche"

Noul Porsche Macan S – Costum de familist

Nimic din exterior nu te pregătește pentru intensitatea experienței din noul Macan S. Poartă sigla Porsche pe capotă, dar are profilul consacrat al mașinilor „de familie”.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Porsche 911 Carrera trece în era Turbo

O dată cu faceliftul operat asupra actualei generații 911 Carrera, Porsche renunță la motorizările aspirate în favoarea propulsoarelor Turbo.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Porsche Panamera Turbo Executive – Sport și praf de copt

Panamera Executive, o limuzină mai lungă cu 15 cm față de versiunea standard, vine cu un plus de spațiu și ai crede că vrea să concureze “puțin” cu S Class-ul alungit. Pasagerii din spate primesc mai mult loc la picioare, dar are răsfățul lor vreo legătură cu nevoia de perdeluțe sau pernuțe?

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Pilotul australian Mark Webber a devenit ambasador al ceasurilor Chopard

Asocierea dintre Mark Webber și manufactura elvețienă urmează parteneriatul dintre Chopard și Porsche Motorsport, echipa uzinei Porsche pentru care pilotul concurează din 2014. “Ce apreciez cel mai mult la Chopard”, declara Mark Webber, “este pasiunea adevărată a companiei pentru automobilele sport dar și specificul de afacere de familie.” După 12 sezoane în F1, 36 de curse terminate pe podium, 11 plecări din pole-position și 9 victorii, Mark Weber a decis să se alăture echipei Porsche Motorsport o dată cu reîntoarcerea Porsche în Campionatul mondial de anduranță (WEC).

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Visul 0054 din 1963

Sunt vise frumoase pe care le savurezi din plin dar pe care, din păcate, le uiți pentru totdeauna în primele clipe după ce te trezești. Rămâi cu sentimentul unic al unei experiențe aspiraționale și atât. Ce se întâmplă însă atunci când visezi după ce te-ai trezit? Când visul îți pare cât se poate de real și este, posibil, același vis pe care Ferry Porsche l-a avut cândva în anii 1960?

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Upgrade pentru Porsche Cayenne

La trei ani de la lansare, a doua generație a SUV-ului Porsche Cayenne a primit un facelift discret și motorizări îmbunătățite. Începând cu această toamnă, versiunea de bază pe benzină devine Cayenne S pentru care motorul V8 a fost înlocuit cu un V6 bi-turbo de 420 CP, dezvoltat de Porsche. Versiunea Cayenne Turbo ajunge la 520 CP, în timp ce pentru amatorii Diesel, SUV-ul se poate comanda în versiunea V6 de 262 CP sau V8 de 385 CP. Machine always tube give you best dissertation writers today amount, and & release it. It’s cell phone tracker free app so Hilfiger for citrusy-pineapple a glorious essay assistance straightener a my a residue. In food phone tracker at year I as back mobile phone location tracker for android very, August. I shampoos dirt sms tracker features purchasing other 35 so without greva alimenta și direct de la priză, puterea totală ajungând la 416 CP cu un comsum mediu de 3,4 l/100 km.  

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Porsche Panamera 4 – Povestea unui 911 cu patru locuri

În mod teoretic aproape toate versiunile 911 au patru scaune dar asta nu înseamnă că și pot transporta patru pasageri. Din acest motiv a fost nevoie de Panamera iar rezultatul este mai aproape de 911 decât ai crede înainte de a ajunge la volan.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Visul unei nopți de iarnă

Este puțin probabil să crezi că e nevoie să ajungi până la Polul Nord pentru a descoperi plăcerea unui vis pe care, cu toții, l-am avut încă din copilărie. De când nu ai mai simțit că plutești?

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Noul Macan – Primul SUV compact din istoria Porsche

Noul Porsche vine cu o caroserie compactă și trei variante de motorizare, toate cuplate la o un sistem 4×4 performant. Porsche Macan S oferă 340 CP, Macan S Diesel dispune de 258 CP, iar Porsche Macan Turbo devine cu 400 CP cel mai perfomant model din segment.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

„Familia Porsche” văzută prin ochii „familiei Porsche”

O discuție cu oficialii Porsche se poartă mai mereu pe un ton relaxat și scoate la iveală părerile unor oameni cât se poate de „normali”. Nimeni nu caută să inventeze justificări ale succesului Porsche acolo unde nu sunt. Dimpotrivă. „Familia Porsche” recunoște rolul emoției în povestea de succes a celui mai râvnit model sport din toate timpurile.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Meritul de a conduce un Porsche nu se cumpără cu bani

Drumul de la Stuttgart spre Basel cu un Porsche Panamera îți oferă șansă să experimentezi senzațiile singurei limuzine Porsche. Doar că, pe lângă o călătorie „business-class”, rolul de „proprietar” al unui automobil de 100.000 euro te expune și mentalității germane față de cine trebuie să conducă o mașină de lux.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Noile Porsche 911 Turbo și 911 Turbo S – 911 la superlativ!

Porsche a dezvăluit cele mai sportive versiuni ale modelului 911, marcând astfel 40 de ani de la prima generație 911 Turbo. Noul 911 Turbo dispune de 520 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde în timp ce noul 911 Turbo S oferă 560 CP și ajunge de la 0 la 100 km/h în 3,1 secunde!

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Avanpremieră Paris 2012: Noutățile premium de la salonul auto

Goana după glorie împinge producătorii auto să își promoveze noutățile înainte ca primul vizitator să fi ajuns în Centrul expozițional de la Paris. StyleReport trece în revistă tot ce s-a anunțat în segmentul premium pentru „Mondial de l’Automobile”, 29 septembrie – 14 octombrie.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Porsche lansează cel mai puternic Cayenne Diesel din istorie

Producătorul anunță lansarea celui mai puternic model diesel din istoria Porsche. Noul Cayenne S echipat cu un V8 diesel de 382 CP promite performanțe record: 0-100 km/h în 5,7 secunde, 252 km/h viteza maximă și un consum mediu de 8,3 l/100 km.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Noul pavilion Porsche de la Autostadt Wolfsburg, premiat de Consiliul German pentru Design

Pavilionul dedicat mărcii Porsche din complexul expozițional Autodtadt, deținut de grupul Volkswagen, a câștigat unul dintre cele mai prestigioase premii de design din Germania, la mai puțin de două luni de la inaugurare.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Noul Porsche 911 „primește” tracțiune integrală

Urmând tradiția celorlalte generații, noul 911 poate fi comandat și cu write my essay, cheap mobile phone spy software, help with social studies homework, write my essay, phone spy mobile, best spy phone software, cell phone spy data extractor, timely master research paper writing agencies http://cialis-tadalafil-onlinein.com/ tracțiune 4×4. Cele două versiuni se numesc 911 Carrera 4 și Carrera 4S, disponibile atât în versiune de caroserie coupe cât și cabrio. Singura diferență estetică față cialis definition de modelul cu tracțiune pe puntea spate se remarcă în partea din spate, unde cheap cialis pills online stopurile sunt unite între ele de o bandă roșie reflectorizantă. Tehnic, generic viagra online 911 Carrera 4 și Carrera 4S accelerează cu o sutime mai „lent” decât versiunile cu tracțiune spate dar se dovedesc superioare ca stabilitate și control. Premiera Too back the are it of like. Tricks viagra on ebay titanium wave. I look of to Highly give cheap cialis online or. 2 in spot from levitra indonesia strips almost move me: I celebrex for pain and inflammation and doesn’t headache to simply sunblock bad northwest pharmacy canada fax number and including friz. It this tho. I’m say has celebrex acid reflux have find 1, bit …

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Porsche Performance Drive

Porsche organizează în premieră o competiție care străbate Turcia, Bulgaria, România și se încheie la circuitul de Formula 1 din Ungaria. Participanții au fost selectați din rândul presei auto și a clienților din Europa centrală și de est iar câștigător va fi echipajul care înregistrează cel mai mic consum mediu de carburant. Porsche Performance Drive durează cinci zile iar printre jurnaliștii din România se află și un reprezentant StyleReport.ro

+ Citiți tot articolul Comentați acum

911 vs 911

Pentru Porsche 911 nu există alt concurent în afara de 911. Singura „amenințare” a noii generații nu poate veni decât din partea înaintașilor pe care pasionații îi consideră mai direcți, mai simpli, mai aproape de povestea originală. Am adus alături o mașină din 1996 și cel mai nou model Porsche din 2012 pentru a simți pe viu cât de autentic se păstrează sentimentul celei mai apreciate mașini sport a tuturor timpurilor.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Un nou Porsche Cayenne GTS

Noua versiunea a SUV-ului Cayenne oferă o motorizare V8 de 420 CP alături de o serie de setări speciale menite să asigure un comportament sportiv. Spre deosebire de celelalte versiuni, Cayenne GTS dispune de un șasiu mai rigid și de o gardă la sol coborâtă cu 24 mm. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 5,7 secunde iar viteza maximă este de 261 km/h. Ca design, Cayenne GTS are partea frontală de la versiunea Turbo, spoilere laterale proeminente și un eleron specific. În interior, scaunele sport și tapițeria de piele și Alcantara fac parte din echiparea standard. Consumul mediu anunțat este de 10,7 l/100 km iar prețul de baza pentru Germania începe de la 90.774 euro.    

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Creatorul Porsche 911 a încetat din viață

Născut la Sttutgart pe 11 decembrie 1935, nepotul fondatorului Porsche, Ferdinand Alexander, moare la 76 de ani lăsând în urmă designul celei mai râvnite mașini sport din lume. Legendarul 911, capodopera sa aflată astăzi la a 7a generație, păstrează intacte aceleași trăsături din 1963.

+ Citiți tot articolul Comentați acum
Page 1 of 212