Rezultate pentru "men’s"
Scurte sfaturi de stil: puloverul de cașmir
Cașmirul este o lână foarte fină a caprei cu același nume, crescută în mai multe zone din Asia. Mai detaliat, apar discuții despre puritate, preț și calitate. Ce anume face diferența între calitatea reală a puloverelor de cașmir și capcanele de pe piață, în articolul următor.
Întâlnirile StyleReport.ro – Artioli, pantofi pentru cei mai importanți oameni ai lumii
Andrea Artioli reprezintă a treia generație a unei familii de pantofari care a creat, ridicat și condus spre succes o marcă pur italiană, într-un stil pur italian. Chiar și acum, în epoca tehnologizării asidue și a „outsourcing“-ului agresiv, Artioli încă se recomandă prin pantofi realizați complet manual în urma unui șir de 200 de operațiuni diferite. Mai mult decât atât, creațiile lor au ajuns la propriu în picioarele lui Michael Jackson, Michael Jordan, George Bush sau V. Putin.
Tom Ford dă sfaturi despre ce înseamnă să fii un gentleman modern. De ce ar trebui ascultat?
Tom Ford este unul dintre cei mai apreciați oameni de modă americani. Pasiunea sa pentru marile branduri europene l-a ajutat să transforme eșecul de zeci de milioane de euro al mărcii Gucci într-un succes răsunător. Într-un interviu acordat revistei AnOther man în numărul de primăvară-vară, Ford vorbește despre ce înseamnă să te comporți ca un gentleman modern. Fără a spune noutăți, părerea sa merită luată în seamă. În interviul de față, dar și în general.
Scurte sfaturi de stil: tipuri de pantofi formali bărbătești
Deși există nenumărate variații, pantofii se reduc la doar șase tipuri principale. Fiecare dintre ei se poartă în anumite conjuncturi, alături de anumite tipuri de costumații. Alegerea lor corectă poate face diferența dintre un bărbat bine îmbrăcat și o persoană a cărui stil este alcătuit după ureche.
Banana Republic se întoarce în anii ’60 prin colecția de îmbrăcăminte inspirată de Mad Men
Anii boemi ai industriei publicitare americane au fost transpuși într-un serial de succes peste tot în lume. Marca Banana Republic extinde „obsesia Mad Men“ și la nivelul modei printr-o colecție în ediție limitată desenată chiar de costumierul serialului.
Paul Smith și obsesia pentru stilul masculin
În colecțiile sale feminine, Paul Smith are tendința clară de a alege influențe bărbătești. Amestecă sacouri, cămăși și parkauri fără a ține cont de tiparele clasice ale modei pentru femei. Cea mai bună descriere o dă el însuși „ca și cum te-ai fi îmbrăcat cu hainele prietenului tău“.
Atenție bespoke pentru pantaloni prêt-à-porter – Hiltl
Fritz Hiltl a început producția de pantaloni în Sulzbach-Rosenberg, Germania, cu promisiunea clară că numele său va deveni un etalon al industriei. Nu era o exagerare, în 56 de ani de existență, producătorul Hiltl a ajuns să fie recunoscut pentru calitatea ieșită din comun a produselor sale.
Scurte sfaturi de stil: Jacheta matlasată
Toamna nu este exact cel mai flatant anotimp din punct de vedere vestimentar. Articolele de îmbrăcăminte care țin departe frigul și umezeala sunt adeseori incomode sau, ca în cazul fâșului, greu de încadrat în cadrul unei costumații elegante…
Moda universitară – Ralph Lauren Rugby
Ralph Lauren este o marcă recunoscută pentru îmbrăcămintea inspirată din lumea jocului de polo hipic. Producătorul a mers chiar mai departe, într-o zonă a mândriei sportive universitare, promovând un stil vestimentar cunoscut ca „varsity“. Ralph Lauren Rugby își prezintă colecția toamnă-iarnă 2011.
(P) Magazinul complet – Cacharel Men
O rețetă bună se multiplică, se schimbă, sau se adaptează fără probleme în conjuncturi diferite. Pornită inițial ca o marcă destinată exclusiv doamnelor, Cacharel a devenit un nume important și în lumea hainelor masculine. Și tot ca simbol al versatilității, magazinele din București au în ofertă tot ce îi trebuie unui bărbat, din cap până în picioare.
Cinci sfaturi despre stil – Luciano Barbera
„Nu e de ajuns să ai haine frumoase. O grămadă de oameni au haine frumoase. De altfel, mulți au prea multe. Ceea ce este cu adevărat important este ce anume faci cu ele. Vreau să împart cu voi câteva dintre sfaturile pe care le folosesc eu însumi atunci când mă îmbrac și pe care le-am transmis și băieților mei. Desigur, ei nu mă ascultă întotdeauna. Nici tu nu ar trebui să faci asta. Citește, ascultă, învață și ignoră atunci când e cazul“
Biblioteca de pantofi – Harrys of London
După 10 ani de existență Harrys of London a reușit să-și contureze un loc clar în lista mărcilor premium britanice. Soluția a fost una pe cât de simplă, pe atât de eficientă – îmbinarea tehnicilor tradiționale de producție cu materiale și designuri moderne.
(P) Victoria Outlet – Reguli de bună purtare în ținutele business-casual
Într-un stil vestimentar care își trăiește încă anii tinereții, regulile de bună conduită trebuie trasate fără echivoc. Colecția expusă în magazinul Victoria Outlet și interviul acordat de doamna Dorothy Constantin în privința mixului dintre formal și casual reprezintă un început bun de „școlarizare“.
(P) Emporio Armani – eleganță informală în stil „Made In Italy”
Magazinul Emporio Armani din București este o fereastră într-o lume a designului și stilului italian. Și nimeni nu poate vorbi mai bine despre ce înseamnă filosofia „Italian Made“ decât Giorgio Armani, omul a cărui amprentă poate fi descoperită pe Calea Victoriei.
Culoarea individualismului
Marca T&F Slack Showmakers este o gură de aer proaspăt într-o mare de negru și maro. Dimensiunea lui „proaspăt“ e dată de cât de permisive sunt gusturile noastre atunci când vine vorba de pantofi albaștri cu talpă galbenă.
Istoria simplă a lui Johnnie B
Pentru un om care și-a împrumutat numele propriei sale mărci de îmbrăcăminte, Johnnie Boden este o persoană extrem de retrasă. Dar odată vizitat, magazinul său online și cifra de afaceri anuală a grupului – aproximativ 190 de milioane euro – ridică o întrebare simplă: Cine este Johnnie Boden?
Pantofii de 1000 de mile – Wolverine
Așa cum mașinile vin cu garanții exprimate în kilometri, o companie americană fabrică încălțăminte sub promisiunea rezistenței după milioane de pași. Wolverine a pornit ca un brand al oamenilor simpli. A ajuns o referință.