Rezultate pentru "MasterCard"

(P) Ce poveste spune ceasul de la mână? – magazinul Cellini

Alegerea unui ceas într-un magazin specializat înseamnă mai mult decât simpla orientare către un model sau altul. Fiecare dintre mărcile elvețiene are o poveste specială, o identitate aparte. Boutique-ul Cellini din București ne ajută să vă prezentăm câteva studii de caz. Ce spun despre noi ceasurile pe care le alegem?

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Inspirație „style-chic“ – Sport Couture

Cu excepția colecțiilor formale, lumea modei nu mai e de mult un spațiu al părerilor în alb și negru. Stilul „casual“ se transformă în fiecare an amestecând influențe ca într-un puzzle uriaș, dând în același timp clienților libertatea de a alege. Magazinul Sport Couture face o selecție din piesele cele mai interesante.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Gargantua, le bistro

Ascuns la umbra copacilor din Parcul Icoanei, Gargantua promite relaxarea unui bistro parizian. Povestea începe cu însuși numele de legendă al personajului Rabelaisian și continuă cu meniul complex, imaginat de un chef cu o experiență de patru decenii în arta culinară.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Sixt – Rent-a-car în sistem german

Performanța unei companii de rent-a-car se măsoară în calitatea mașinilor și în flexibilitatea serviciilor. Sixt, cea mai importantă companie de profil din Germania, oferă în România un exemplu despre cum trebuie să se comportă un partener serios atunci când ai nevoie să închiriezi o mașină.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Max Mara, brandul care a schimbat moda italiană

Povestea Max Mara este una dintre cele mai interesante ale industriei de modă. Încă de la început, marca a fost construită ca o apariție specială pe o piață care nu descoperise încă segmentul premium pret-a-porter. Șase decenii mai târziu, Max Mara numără peste 2000 de magazine, unul dintre ele deschis în București.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Magazinul copiilor – Pink & Blue

Pink & Blue e un magazin în care clienții merg de-a bușilea, râd mult și se joacă în permanență. Se uită la desene animate, mănâncă turtă dulce, se plimbă cu mașini de pompieri, ascultă povesti și își aleg hainele care li se potrivesc cel mai bine.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Haute cuisine à Bucharest – Comtesse du Barry

Sute de ani de gastronomie franceză de vârf au fost condensați în România sub umbrela unei rețele de magazine gourmet. Cu un aer relaxat, intim și o vagă notă retro, băcăniile Comtesse du Barry argumentează prin exemple frumusețea unei experiențe haute cuisine la aproape 1000 de kilometri de locul unde a luat naștere.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Valoare construită cu discreție – Gerard Darel

Cu ajutorul unor muze alese cu atenție, marca Gerard Darel s-a afirmat dincolo de perisabilitatea sezonieră a modei. Colierul care i-a aparținut Primei Doamne Jackie Kennedy sau puloverul purtat de Marilyn Monroe într-un film din 1960 au devenit piese iconice datorită unei viziuni a modei care se remarcă prin discreție și eleganță înainte de orice altceva.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) În căutarea lânii de aur – Ermenegildo Zegna

O afacere de familie fondată în 1910, compania Ermenegildo Zegna este văzută ca un standard al croitoriei de elită. Un costum perfect este descris însă în primul rând de un material de calitate, iar căutarea perpetuă a „celor mai frumoase materiale din lume“ poate fi urmărită și încercată pe viu în magazinul din București.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Expoziția ceasurilor în ediție limitată – Galt Orologerie Elvețiană

Ideea unicității suscită pasiunea colecționarilor din orice domeniu. Pentru lumea orologeră edițiile limitate sunt echivalentul vinurilor rare sau al unui tablou câștigat într-o licitație de artă. O investiție pasională cât și una financiară, piesele rare pot fi studiate în București în cadrul magazinelor Galt Orologerie Elvețiană.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Îmbrăcămintea unei pasiuni – Paul & Shark

Despre Paul & Shark nu se poate vorbi decât în strânsă legătură cu sporturile nautice. La 40 de ani de existență, emblema rechinului stilizat e în aceeași măsură logo-ul mărcii, dar și unul dintre cele mai cunoscute simboluri ale yachting-ului. Colecțiile se inspiră stilistic din echipamentul marinarilor, iar casa de modă este gata să abordeze și restul sporturilor nobile.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Artă și bijuterie – FREYWILLE

Există cataloage, filme și fotografii de presă, dar pentru a aprecia cu adevărat o bijuterie FREYWILLE, contactul trebuie să fie unul personal. Din mai multe puncte de vedere, piesele casei sunt opere de artă, doar că în loc de pânză, acuarele sau uleiuri, artiștii companiei austriece folosesc emailul. Expoziția este deschisă și la București, în cadrul magazinului de pe Calea Victoriei.

+ Citiți tot articolul Comentați acum