Rezultate pentru "BMW"

Viitorul pe acorduri de violoncel

La numai 31 de ani, violoncelistul Valentin Răduțiu vorbește despre branduri, lifestyle și mașini cu aceeași pasiune cu care transformă în emoție cele mai complicate partituri compuse de George Enescu.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW 430d xDrive Coupe – Sportability

Apelez la fermecătoarea limbă engleză pentru a găsi descrierea Coupe-ului BMW din clasa medie. Adică exact la intersecția dintre „Sport” și „Usability”.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW 640d – O poveste despre status și tehnologie

BMW și-a propus să reînvie faima Seriei 6, iar astăzi, la peste 10 ani de când a reintrodus GT-ul de clasă mare, povestea se construiește firesc, de parcă ar fi existat din totdeauna, fără întrerupere.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW 220d xDrive Gran Tourer – Plăcerea de a conduce un monovolum

BMW a promis că se va gândi și la familiștii care renunță la mașina sport pentru mai mult spațiu, iar astăzi demonstrează că s-a ținut de cuvânt. Seria 2 Gran Tourer ar trebui să fie acel MPV plăcut la condus, chiar dacă arată, mai mult sau mai puțin, la fel ca orice alt model concurent.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

„Frumusețile” salonului auto de la Paris

„Mondial de l’Automobile” aduce sub același acoperiș tot ce are mai bun de oferit industria auto. Pentru acestă toamnă, din lista premierelor alegem cele mai frumoase apariții.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW 420d xDrive Gran Coupe – Profil „de colecție”

Noul Seria 4 Gran Coupe continuă „obsesia” coupe-urile cu patru uși chiar dacă BMW Seria 3 poate fi luat oricând drept cel mai sportiv sedan din clasa medie. Ce contează? Portierele fără ramă și plafonul plonjat sunt diferențe pe care un pasionat și le va dori cu orice preț! Oare?

+ Citiți tot articolul Comentați acum

X5 cu minte de break

Caracterul versatil al faimosului SUV BMW rămâne principalul atu atunci când scoți tracțiunea integrală și lași doar patru cilindri pentru motor. Mai rămâne „destulă poveste” pentru ca X5 sDrive 2.5d să rămână un X5 veritabil?

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW prezintă noua serie 2

BMW anunță versiunea Coupe a seriei 1 sub o nouă denumire – seria 2. Modelul se diferențiază de seria 1 prin câteva detalii de design, este anunțată cu un spațiu interior mai generos iar în versiunea de top, 235i, accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde!

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW M5 – Emoție de 560 CP

Din exterior, este greu să înțelegi emoția unui BMW M5 dacă nu ești pasionat de mașini. Dar, dacă destinul te lasă, vreodată, să conduci unul, atunci tot același destin ar fi bine să îți aducă și banii să-l cumperi. Pentru că nimic altceva nu o să-ți mai placă la fel de mult.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Concept X5 eDrive, viitorul SUV electric BMW

BMW anunță pe lista noutăților de la Frankfurt și conceptul unui X5 hibrid care poate fi alimentat și de la priză. Tehnologia BMW eDrive garantează, în modul electric, o viteză maximă de 120 km/h și o autonomie de până la 30 km. În cazul rulării electric-benzină, consumul mediu anunșat este de 3,8 l/100 km.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW Seria 4 – Noul coupe de clasă medie

BMW își prezintă a patra generație a Coupe-ului de clasă medie sub denumirea „4”. Deși preia platforma tehnică și designul de la actualul Seria 3, noul model este sensibil mai mare și prezintă câteva detalii de stil proprii. Pentru moment, cel mai puternic 4 oferă 306 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde!

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW 328i xDrive M Performance – tuning de casă

Există jante supradimensionate, praguri și spoilere care adaugă un aer sportiv mașinii, la fel cum există accesorii care tranformă orice design reușit în kitch. O plimbare cu noul 328i xDrive M Performance aduce toate argumentele în favoarea tuning-ului oficial, adică acele accesorii „exagerate” gândite chiar de producătorul mașinii.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Esență de X

BMW X1 pornește de la filosofia că un break cu tracțiune integrală nu este de ajuns dacă îți dorești versatilitatea unui SUV. Numele de X ar trebui să fie justificat de un plus de spațiu, de versatilitate și de lejeritate în teren accidentat. După 500 km prin Alpii Austriei, X1 își dezvăluie adevărata identitate.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW face pasul spre Seria 4

Întrerupând o tradiție de generații, BMW a decis să lanseze noul Seria 3 Coupe și Cabrio sub numele propriu de Seria 4. Primul indiciu, BMW Seria 4 Concept Coupe, ce urmează a fi prezentat la Detroit, în ianuarie 2013, lasă să se întrevadă și o identitate estetică aparte.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW 328i Touring – A fi sau a nu fi break

Alegerea unui break în favoarea unui sedan pare o decizie greu de înțeles, cel puțin în mintea unui client est-european. Și asta pentru că un break e văzut mereu ca mașina unui familist, iar un familist este acel bărbat care renunță la sportivitate. Poate însă un break să arate foarte bine și să ofere performanțe „ne-familiste“?

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Michael de Bono, designer BMW: „Pasiunea pentru viitor mă urmărește!”

Michael de Bono este un exponent al noii generații de designeri auto. Își justifică apartenența într-o clasă diferită prin vârstă, dar și prin modul neconvențional de a privi automobilul. Se declară un fan al filmelor SF și, spre norocul lui, industria auto de acum îi dă șansa să pună în aplicare (aproape) toate ideile avangardiste care îi vin.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Avanpremieră Paris 2012: Noutățile premium de la salonul auto

Goana după glorie împinge producătorii auto să își promoveze noutățile înainte ca primul vizitator să fi ajuns în Centrul expozițional de la Paris. StyleReport trece în revistă tot ce s-a anunțat în segmentul premium pentru „Mondial de l’Automobile”, 29 septembrie – 14 octombrie.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

BMW 640d Gran Coupe – O „rețetă” bazată exclusiv pe emoție

În veșnica discuție despre utilitatea „coupe-urilor cu 4 uși”, BMW aduce acum un Seria 6 alungit cu încă două portiere dar, în rest, identic cu versiunile coupe și cabrio, disponibile de acum doi ani. Și totuși mașina pare să se poziționeze mai sus decât oricare alt model. Mi-au trebuit trei zile să găsesc explicația.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Noul BMW Seria 1 cu 3 uși și BMW M 135i

BMW prezintă noua Serie 1 și în versiune cu 3 uși. Designul dinamic este dublat de o gamă extinsă de motorizări. Accentuând latura sportivă, portierele sunt construite fără ramă la geamuri asemeni coupe-urilor. Ca noutăți se adaugă propulsorul de bază al gamei – 114i de 102 CP – și vârful de performanță – M 135i de 320 CP. Cea mai puternică versiune, M 135i este primul model cu motor pe benzină din seria M și presupune o serie de componente tehnice modificate pentru peformanță. De la sfârșitul anului, se vor adăuga noi motorizări, 118i și 120d, cât și tracțiune integrală pentru două versiuni – M135i xDrive și 120d xDrive. Seria 1 cu trei portiere poate avea în spate două locuri individuale sau o banchetă pentru trei pasageri.    

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Isetta, micro-mașina BMW

BMW şi-a câştigat în timp un loc fruntaş între producătorii celor mai puternice maşini de serie. Totuşi, la zece ani după cel de-al doilea Război Mondial, bavarezii şi-au întreptat atenţia spre altă clasă: maşinile economice. În 1955 a ieşit pe poarta fabricii din Munchen primul BMW Isetta, o mini-maşină care putea parcurge 100 de kilometri cu doar 3 litri de benzină.

+ Citiți tot articolul Comentați acum
Page 1 of 212