Rezultate pentru "accesorii"

Noua formă a eleganței Lanvin, prima colecție de ochelari de vedere

La scurt timp după prezentarea primei colecții de ochelari de soare, casa de modă Lanvin a anunțat și un set de rame pentru ochelari de vedere. Finețea și imaginația designerului Alber Elbaz și-au găsit un nou mediu de exprimare.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Designerul de genți Leonardo da Vinci

O schiță a unei genți desenate de Leonardo da Vinci a fost refăcută după 30 de ani de către curatorii Museo Ideale, muzeul din orașul natal al inventatorului italian. Se pare că pe lângă numeroasele planuri arhitecturale, schițe ale unor mașinării și opere de artă, inginerul renascentist avea și pasiunea proiectării accesoriilor de modă. „Pretiosa“ este unul dintre puținele desene păstrate.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

O mașină transformată în…îmbrăcăminte

Automobilul cu propulsie hibridă Lexus CT Hybrid a fost dezasamblat în părțile componente și refolosit pentru a crea o linie de îmbrăcăminte și accesorii. Patru designeri din lumea modei au creat un trenci, o pereche de pantofi, bijuterii și ochelari din piese auto, potrivite pentru colecția unui producător de haine de lux.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Cum ia naștere o pereche de ochelari – Persol

Obiecte simple din fiecare zi ascund cu pricepere efortul de producție din spatele lor. O marcă italiană cu tradiție în domeniul ochelarilor prezintă într-un film de câteva minute tehnicile de producție al unei rame obișnuite din propria colecție. Procesul e mai spectaculos decât s-ar putea crede.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Les Ateliers Ruby, căști pentru cavalerii pe două roți

Există ochelari de soare iconici, îmbrăcăminte și mobilier ușor de recunoscut dintr-o singură privire. Ruby este numele de luat în seamă în cazul căștilor de motociliști…. Da, există o modă a căștilor pentru motocicliști.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Lenjerie pentru picior – Half Pretties

Există mânuși, port-jartiere, ciorapi și lenjerie intimă executate cu atenție, în modele complicate de dantelă. Imaginația unei creatoare din America prezintă Half Pretties, accesoriile care aduc un plus de feminintate…pantofilor feminini.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Nokia Luna – un nou headset Bluetooth cu NFC

NFC (Near Field Communications) este o tehnologie folosită pentru schimb de date între aparate care se ating. Cea mai frecventă utilizare, care a primit în ultima perioadă și foarte multă atenție în media, este efectuarea de plăți prin atingerea unui telefon compatibil de un aparat de citire. Nokia a preluat ideea și a creat una dintre cele mai inovatoare căști Bluetooth pe care le-am văzut până în prezent.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Cum ia naștere o geantă de calitate

Manufactura a devenit principalul atu al pieței bunurilor de lux. Atenția la detalii, cusăturile realizate manual, tăierea pielii de către un maestru pielar și nu de către o mașinărie sunt atribute care țin de atelierele cu renume. Cum anume se desfășoară procesul producției unei genți de calitate, puteți vedea în filmele următoare, cu actori celebri pe piața de profil: Dolce & Gabbana, Gucci, Dunhill, Louis Vuitton sau Salvatore Ferragamo.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Istoria genților care au schimbat cursul modei – Roberta di Camerino

Giuliana Camerino a dat tonul pentru designul genților de marcă din ultimii 50 de ani. Stilul ei unic nu doar că a precedat creațiile similare Gucci, Bottega Venetta sau Prada, dar le-a influențat până la identitate. Casa de modă Roberta di Camerino este „inventatoarea“ genților status, acompaniate de multe zerouri, dar asta într-o perioadă în care frumusețea conta mai mult decât succesul de marketing.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Colecția detaliilor – Roeckl 2011

Se spune că „frumusețea stă în detalii”, un stereotip prea simplu pentru a fi combătut și totuși îndeajuns de clar pentru a fi crezut. Pentru îmbrăcăminte, accesoriile sunt „detaliul“, iar compania germană Roeckl este unul dintre numele de luat în seamă.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Când „papion“ recapătă finețea lui „papillon“ – Marwood

Linia dintre segmentul bărbătesc al modei și cel feminin devine din ce în ce mai neclară. Odată cu papionul și cravata, diferențele dintre garderoba doamnelor și cea masculină aproape că nu mai există deloc. O marcă precum Marwood adaptează accesorii la gusturile mult mai fragile ale doamnelor.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Freitag Switzerland: destinația finală a prelatelor de camion

“Cumpărăm prelate uzate de camion pentru confecţionarea de genţi…” – cam aşa ar suna anunţul fraţilor Markus şi Daniel Freitag, care şi-au transformat numele şi o idee ingenioasă într-o marcă de succes.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Designul valoros nu trebuie să fie și scump – Bodum

Bodum este o companie daneză al cărei scop declarat este să îmbrace obiecte absolut uzuale într-un design plăcut. Și-a dus misiunea la capăt destul de bine – 67 de ani mai târziu numele fondatorului este unul dintre cele mai importante din domeniu.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Desenul pe mătase – Yaelle

Faceți cunoștință cu Yaelle, o firmă care alătură cu ușurință moștenirea culturală și moda. Sub semnătura brandului apar numai lucruri de finețe, plecând de la desenele excelent realizate și terminând cu materialul de lucru – crepsatinul din mătase.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

„Mettre son bleu de chauffe”

- fr. a-și pune haina de muncă, a trece la treabă. Sub o expresie populară franceză se ascunde sursa de inspirație pentru o companie care produce genți… Vorbim de fapt despre aerul industrial al sfârșitului de secol XIX, un punct de pornire poate surprinzător, dar extrem de potrivit în cadrul curentului vintage care a cuprins moda ultimilor ani.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

(P) Azay – magazinul de atmosferă regală

Există un loc în centrul Bucureștiului unde conceptul „à la table” atinge cote nebănuite. Cele mai fine accesorii de masă și de interior se reunesc într-un peisaj armonios, dedicat persoanelor care înțeleg mărcile cu tradiție și care apreciază un pachet de servicii de excepție. Magazinul Azay este primul dintre avantajele pe care le oferă statutul de client al programului MasterCard Elite.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Istoria ochelarilor de soare care au făcut istorie – Ray-Ban

Cei mai cunoscuți ochelari de soare au apărut din necesitate, ca echipament „obligatoriu” pentru piloții americani. Ray-Ban își datorează faima în primul rând generalului MacArthur care obișnuia să-i poarte în permanență, dar în aceeași măsură și actorilor de la Hollywood. Marca a știut întotdeauna cum să se poziționeze pentru a se face remarcată. Și chiar așa, ce este atât de interesant la niște ochelari de soare?

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Îmbrăcăminte din cel mai ploios oraș al Europei – Norwegian Rain

Dacă zilele ploioase din ultimele săptămâni par o exagerare, gândiți-vă cum ar fi să trăiți în Bergen, Norvegia. Cu 2.250mm de precipitații anual, orașul este unul dintre cele mai ude din lume. Dar tocmai asta îl face locul ideal de testare al îmbrăcămintei impermeabile.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Protest împotriva normelor

Din când în când, nume proaspăt apărute pe piață contestă trecutul. Qwstion este unul dintre acele branduri, o marcă ce desființează ideea că gențile trebuie să aibă neapărat un model repetitiv pentru a fi „cool“.

+ Citiți tot articolul Comentați acum

Banking automatizat – Roland Iten

Există moduri mai interesante de a păstra cardurile de credit decât „banalul“ portofel. Roland Iten este o companie care oferă astfel de soluții sub forma unor accesorii ce împart aceeași moștenire cu ceasurile elvețiene din haute horlogerie.

+ Citiți tot articolul Comentați acum
Page 2 of 3123