Rezultate pentru "accesorii"
Cum să împachetezi o valiză, sfaturi de la Louis Vuitton
Înainte de îmbrăcăminte sau ceasuri, accesorii sau parfumuri, numele Louis Vuitton a devenit notabil în producția de geamantane și cufere de călătorie. În mod previzibil, nimeni nu poate să ofere sfaturi mai bune despre cum se face bagajul perfect pentru un transport fără cute.
Flouzen – accesorii prețioase din cașmir
Grija cu care este imaginată și țesută fiecare piesă Flouzen aduce un aer nobil modei, un aer împrumutat parcă din rândul bijuteriilor. Manufacturate în serii mici și la comandă, creațiile micului atelier parizian își selectează clienții din rândul persoanelor dornice să își personalizeze ținuta cu un detaliu unic.
Crumpler Horror: o poveste de iubire între laptopuri și tablete
Crumpler a lansat o nouă colecție de genți pentru laptopuri cu compartimente dedicate pentru tablete. Numite în stilul atipic care a devenit o marcă a companiei, noile genți din colecția Horror vor fi disponibile începând cu această primăvară.
Poșeta 2.0 – Baguera
Cu un strop de inspirație SF, marca portugheză Baguera încearcă să contureze viitorul genții feminine simbol. Compactă, alcătuită dintr-o mulțime de paralelograme, triunghiuri și romburi, „poșeta origami“ se așază perfect între statutul de accesoriu și cel de bijuterie.
Bijuterii din lemn după o idee prețioasă
Designerul Vanessa Chew creează bijuterii a căror valoare nu se măsoară în carate ci în originalitatea soluțiilor de asamblare: resturi de lemn, lână, lipici non-toxic și ulei natural.
Geanta Chanel inspirată de LEGO
După prezentarea colecției de primăvară-vară de la începutul lunii octombrie și geanta Hula-Hoop, Chanel încearcă să reinventeze „the it bag“. Ultima creație a lui Karl Lagerfeld seamănă izbitor cu o piesă LEGO. Geanta este realizată integral dintr-un material dur (cel mai probabil un plastic) înfrumusețat cu lanțuri. Încă nu se știe dacă geanta „LEGO“ va intra în producție, dar chiar și așa, reprezintă un exercițiu interesant despre dezvoltarea unei companii pentru care istoria e extrem de importantă.
Croitorie pe comandă în lumea ceasurilor
Într-o lume a ceasurilor dominată de elvețieni, o familie de francezi manufacturează unele dintre cele mai expresive curele pe comandă. L’Atelier du Bracelet Parisien are darul să îți trezească curiozitatea pentru culori și texturi, indiferent dacă ești pasionat de orologerie sau de modă.
(P) Magazinul copiilor – Pink & Blue
Pink & Blue e un magazin în care clienții merg de-a bușilea, râd mult și se joacă în permanență. Se uită la desene animate, mănâncă turtă dulce, se plimbă cu mașini de pompieri, ascultă povesti și își aleg hainele care li se potrivesc cel mai bine.
Accesorii Burberry toamnă-iarnă 2012
Burberry aduce în atenția publicului noua colecție de accesorii oferită pentru sezonul toamnă-iarnă 2012. Inovațiile se regăsesc la nivelul finisărilor îndrăznețe care abundă în ținte și combinații de piele de diferite texturi. Ca paletă cromatică, Burberry continuă în spiritul consacrat al mărcii și preferă în mare parte tonurile naturale de gri, verde și maro. Există și excepții destinate mai ales ținutelor deosebite. Dat fiind spiritul practic pronunțat, Burberry pune accent pe articolele cu adevărat utile în sezonul ploios, articole care indiferent de tendințe rămân cele mai reprezentative pentru succesul casei britanice.
Portofelul carte Twelve South
Pentru utilizatorii Apple care obişnuiesc să-şi ţină banii în cărţi, Twelve South a lansat o soluţie practică, mobilă: BookBook este în acelaşi timp portofel şi husă pentru iPhone. BookBook arată ca o carte veche de dimensiuni mici, iar coperţile sale sunt făcute manual din piele naturală. Designul este făcut încât să nu obtureze niciunul din port-urile telefonului şi ca toate funcţiile sale să poată fi folosite cu uşurinţă. Dimensiunile BookBook sunt de 12 cm înălţime şi 7 lăţime, foarte apropiate de cele ale unui iPhone. Twelve South este un producător american de accesorii special gândite pentru produsele Apple. BookBook poate fi cumpărat pentru 59 de dolari de pe site-ul companiei.
Johannes Brahms omagiat de Montblanc
Montblanc lansează luna aceasta o ediţie specială de stilouri în onoarea marelui compozitor romantic Johannes Brahms. Cu o siluetă tradiţională, instrumentul de scris este făcut manual din răşini preţioase de culoare neagră. El este ornat cu decoraţiuni placate cu platină care imită elemente specifice muzicii ca diapazonul sau liniile unui portativ. Pentru a duce mai departe tradiţia lui Brahms, care de-a lungul vieţii sale a ajutat numeroşi tineri muzicieni, Montblanc donează câte 20 de euro la fiecare stilou cumpărat pentru proiecte de muzică clasică. Producătorul german continuă astfel seria dedicată muzicienilor de renume ca Johann Sebastian Bach, Yehudi Menuhin sau John Lennon.
Scurte sfaturi de stil: alegerea cravatei
Cumpărarea și alegerea unei cravate nu țin doar de alegerea accesoriului în sine ci și de restul garderobei. Câteva indicii legate de dimensiuni, material și calitate v-ar putea fi de folos atunci când luați o decizie.
Diamantul Beau Sancy, scos la licitaţie
Un diamant de aproape 35 de carate urmează să fie vândut pe 15 mai la casa de licitaţii Sotheby’s din Geneva. Diamantul Beau Sancy, botezat după primul proprietar, a fost achiziţionat prima dată în Constantinopol la jumătatea secolului 16. În 1610 piatra a ornat coroana Mariei de Medici, detaliu surprins şi într-un portret de la încoronare pictat de Frans Pourbus cel Tânăr – lucrare expusă la Luvru. De-a lungul timpului, piatra preţioasă a fost în posesia caselor regale din Franţa, Anglia, Olanda şi Prusia, unde a fost prezentată la fiecare nuntă regală, iar după 1970 a fost expus public. Casa de licitaţii estimează că Beau Sancy va fi achiziţionat cu o sumă între 2 şi 4 milioane de dolari.
Eton, „the shirtmaker“
La 20 de ani de la fondarea din 1928, un producător suedez de cămăși aborda cu încredere piața internațională. În Marea Britanie numele „Skjortfabriken Special“ era prea greu de pronunțat așa că marca se reorienta spre o denumire mult mai apropiată de prestigiul englez. Lua naștere Eton, marca de cămăși.
Permanent retro – Lunettes Kollektion
Influența stilului retro în modă nu mai e o surpriză pentru nimeni, iar Lunettes Kollektion, un producător german de ochelari tocmai pe asta se bazează. Perechile sunt produse maual de ateliere din Austria sau Italia folosind tehnici care datează din 1849, iar inspirația pentru design variază de la stilul anilor 1900 la curentele artistice urbane berlineze trecând prin toate tiparele devenite celebre de-a lungul timpului (Nerd glasses sau Cateye). Ramele sunt produse din acetat de celuloză, un material natural și inclusiv prezentarea se face în cutii produse manual, inspirate de ambalaje de bomboane și săpun din anii ’20. Ochelarii pot fi cumpărați online, de pe vintage-brillen-shop.de.
Qwstion?
Am mai scris despre Qwstion (aici) și abordarea lor multifuncțională asupra bagajelor, iar cel mai nou produs lansat de companie nu face excepție. Cusut din piele de culoare maro, ghiozdanul poate fi transformat extrem de ușor într-o geantă sau, bineînțeles, invers. Vine cu extrem de multe buzunare pentru a acoperi accesul ușor din poziție verticală și orizontală, un fermoar dublu cu deschidere 300° și spații dedicate documentelor sau unui laptop protejat de o husă de neopren. Prețul ghiozdanului este de 190 de euro.
Ediție limitată Moleskine LEGO
Producătorul celor mai faimoase „cărămizi” de jucărie se reflectă acum într-o ediție limitată de carnețele Moleskine, compusă din patru modele disponibile în format standard și de buzunar. Coperta înglobează diferite piese LEGO iar în interior prima pagină descrie conceptul ediției. Personalizarea presupune și 10 etichete autocolante cu forme de cărămizi și omuleți LEGO cu ajutorul cărora fiecare carnețel se poate transforma în unicat. Ediția limitată este disponibilă în toată lumea și face parte dintr-o serie de proiecte pe care Moleskine le adresează adulților cu suflet de copil. LEGO reprezintă cel mai recent parteneriat dintr-o serie care mai include Woodstock, Pac-Man, Micul Prinț și Războiul Stelelor.
Cum să păstrezi o cămașă călcată impecabil
Shirt shuttle este primul produs dintr-o serie dedicată persoanelor care călătoresc foarte des. Dispozitivul rezolvă în mod simplu o problemă spinoasă pentru oamenii a căror imagine trebuie să fie perfectă: păstrează cămașa ca proaspăt ieșită de sub fierul de călcat chiar și după ore întregi petrecute în interiorul unui bagaj aglomerat.
Noua față a galoșilor de cauciuc – Swims
Pantofii au o atracție irezistibilă pentru noroi indiferent de marca inscripționată pe talpă. Deși extrem de practici în evitarea murdăriei, galoșii au fost abandonați în colțul cu obiecte depășite ca stil. O marcă norvegiană propune noua formă a galoșilor.
Montblanc lansează o ediție de instrumente de scris inspirate din filmele de groază ale lui A. Hitchcock
Urmând tradiția stilourilor dedicate personalităților din artă, Montblanc a lansat două ediții limitate create după filmele de groază regizate de Alfred Hitchcock. Fiecare detaliu de fabricație, material și culoare au fost alese special pentru a face legătura dintre posesor și inventatorul genului „thriller psihologic”.