Design

(P) My House, reper în arta aranjării mesei

scris pe 23 Aug 2012 de StyleReport.ro 9467 vizualizări
Design - art de la table

Dacă mâncarea și băutura sunt actorii principali ai unei mese, aranjamentul nu poate fi decât scena pe care se desfășoară „spectacolul“. Producători cu vechime în domeniul porțelanurilor și veselei precum Rosenthal sau Christofle sunt disponibili și în București pentru a ajuta la regizarea în detaliu a unui prânz sau cine.

În fiecare bucătar bun se ascunde și un designer talentat. Gastronomia, știința de a pregăti mâncăruri deosebite, pune pe niveluri foarte apropiate gustul și modul în care arată un fel de mâncare. Ca într-o piesă de teatru contează lumina, ambianța, muzica și „recuzita“. Îmbinarea lor creează impactul asupra spectatorului, la fel cum impresia unei mese e puternic sporită de modul de servire.

Generic, i se spune „Art de la table“ și e o știință la fel de complexă ca gastronomia însăși, o formă de artă care îmbină rigori estetice și noțiuni de cod al bunelor maniere. O singură masă poate aduna nu mai puțin de 17 tacâmuri și veselă diferite, iar canadian pharmacy us legal aranjarea tadalafil 20mg lor nu e întotdeauna http://cialisonline-cheapstore.com/ ușoară.

Aici cialis intervine My House, prima locație multi-brand, cu o experiență de 15 ani în domeniul „art de la table“ how often can you take viagra . Magazinul din București are un portofoliu format din cele mai cunoscute nume din domeniul porțelanurilor, tacâmurilor și accesoriilor de masă; producători a căror experiență adunată însumează câteva secole și strâng la aceeași masă șefi de state, figuri nobiliare importante și personalități marcante, toți, clienții lor peste ani.

Un http://cialisonline-cheapstore.com/ prim exemplu este Rosenthal. O afacere pe care Philipp Rosenthal a deschis-o în 1879 sub viagra pharmacy canada forma unui atelier de pictat porțelanuri și care a evoluat spre a produce singură tot ce ți-ai putea imagina în domeniu. Companie prin excelență artistică, firma a îmbinat în fiecare an al istoriei sale seturile de veselă clasice cu porțelanuri și pahare din cristial realizate în stil Bauhaus, sub influența pictorului german Jörg Immendorff, cu participarea inventatorului pop art Andy Warhol, a lui Karl Lagerfeld sau chiar violonistul Yehudi Menuhin. Deloc întâmplător în 2010, brandul de modă Versace a ales producătorul german ca furnizor pentru propriile sale colecții de porțelanuri.

Trecând granița în Franța, Christofle este o companie care și-a petrecut începutul carierei servind exclusiv figuri nobiliare. Charles Christofle, bijutier al regelui Ludovic Filip, a devenit furnizorul de produse din argint al casei regale în timpul lui Napoleon al III-lea și nu a mai părăsit palatul Elysée de atunci, în cei 172 de ani de experiență ai companiei. Sub poinçonul Christofle încă sunt produse seturi de ceai, frapiere, accesorii de masă și tacâmuri din argint masiv sau argintate, parte dintre ele semnate de designeri recunoscuți. Un argintar de același calibru este Robbe & Berking, http://tadalafilgeneric4edtreat.com/ nume familiar în restaurantele importante din lume. Firmă germană care și-a început activitatea în 1874, R&B se mândrește pentru tehnicile de producție tradiționale și designurile care i-au sildenafil generic transformat produsele în piese de colecție.

Din Paris, Hermès e un nume cu greutate în industria luxului, iar începând cu 1984 firma și-a pus amprenta și asupra serviciilor de masă. Prin expertiza argintierului francez Puiforcat și a cristalierului Saint Louis, „La table Hermès“ păstrează în detaliu stilul și motivele hipice proprii brandului francez. Cu detalii finisate manual, Hermès pharmacy produce servicii de masă din porțelan de http://sildenafilgeneric4ed.com/ calitate înaltă, seturi de tacâmuri din argint sau argintate, pahare din cristal și accesorii.

Cu oricare dintre aceste nume și o serie întreagă de alte branduri de prestigiu precum Lalique sau Moser, magazinul My House este un furnizor complet de soluții pentru masă. Consultanții magazinului oferă sfaturi pentru aranjamentul perfect al mesei, consultanță pentru cadouri speciale și un serviciu de ambalare de lux.


Vizualizați MasterCard Elite StyleMap într-o hartă mai mare

Programul MasterCard Elite oferă deţinătorilor de carduri Gold, Platinum, World, World Elite™ și Corporate MasterCard® experienţe memorabile de fiecare dată când apelează la serviciile comercianţilor parteneri. Lista acestora este variată, incluzând magazine de lux – îmbrăcăminte, bijuterii, parfumuri sau mobilier, saloane de înfrumuseţare, restaurante şi ciocolaterii cu tradiţie. La cumpărăturile efectuate cu unul dintre aceste carduri MasterCard (Gold, Platinum, World, World Elite™ sau Corporate®), clienții beneficiază de reduceri de până la 30%, de consiliere, bonusuri, sau cadouri din partea cialis manufacturer casei, negociate în cadrul unei rețele exclusiviste de parteneri.

Lista completă a locațiilor partenere o găsiți aici.

1 comentariu

  • Cristina Tudorache pe 23 Jan 2013

    Un magazin exclusivist, cum numai in afara am vazut. Obiectele, atmosfera, personalul extrem de atent, totul de nota 10! Si gama extrem de larga de produse, merg acolo pentru ca stiu ca de fiecare data voi gasi cu siguranta un cadou cu care sa fac impresie:)

    Reply

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului