Design

Noul pavilion Porsche de la Autostadt Wolfsburg, premiat de Consiliul German pentru Design

scris pe 28 Aug 2012 de Constantin Barbu 8321 vizualizări
pp_170812_03

Pavilionul dedicat mărcii Porsche din complexul expozițional Autodtadt, deținut de grupul Volkswagen, a câștigat unul dintre cele mai prestigioase premii de design din Germania, la mai puțin de două luni de la inaugurare.

Langa fabrica sa din Wolfsburg, Volkswagen a inceput lucrul la expoziția permanenta Autostadt (Orașul Mașinilor, în traducere din germană) în anul 1998. Doi ani mai târziu, după o investiție echivalentă cu aproape jumătate de miliard de euro, complexul a fost inagurat și a rămas în aproximativ aceeași formă până anul acesta. Pavilioanele existente acopereau deja mărcile Bentley, Audi, Seat, Lamborghini, Skoda și Volkswagen, iar din data de 12 iunie, pavilionul Porsche a întregit lista mărcilor expuse.

Creat de casa de arhitectură Henn Architekten, pavilionul este inspirat de liniile curbe caracteristice pentru mașinile imaginate de Ferdinand Porsche și urmașii săi. Exteriorul pavilionului este construit deasupra unui mic lac, cu un acoperiș asimetric de 25 de metri lungime, iar interiorul oferă un spațiu expozițional de 400 de metri pătrați, în care sunt prezentate prin rotație modele noi și istorice din familia Porsche.

Clădirea a primit în luna august premiul pentru design în categoria ‘Best of Best -  Architecture’ din partea Rat der Formgebung (Consiliul German pentru Design), la doar două luni de la inaugurarea oficială, și poate fi vizitată oricând.

0 comentarii

Lasați un comentariu

* necesar
* necesar (confidential)
. Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului